کد خبر : 1777090 | 09 شهریور 1400 ساعت 14:21 | 119.6K بازدید | 8 دیدگاه

با جذب ادواردو کاماوینگا

انتقام سرد فلورنتینو پرز از پاری سن ژرمن

شب گذشته خبر توافق رئال مادرید با ادواردو کاماوینگا بسیاری را شگفت زده کرد.

انتقام سرد فلورنتینو پرز از پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته همه چیز بین رئال مادرید و پی اس جی در راه انتقال کیلیان امباپه به بن بست خورد و رئال پیشنهاد 170 + 10 میلیون یورویی خود را پس گرفت. باشگاه مادریدی تا ساعت 20.30 دیشب به پی اس جی برای پاسخگویی مهلت داده بود اما جوابی نگرفت تا مذاکرات را نیمه تمام بگذارد.

 

 

1638771

 

 

پس از منتفی شدن انتقال امباپه به رئال مادرید، در میان شگفتی خبر از توافق رئال با رن بر سر انتقال ادواردو کاماوینگا رسید. ستاره جوان فرانسوی با اصالتی آنگولایی که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده بود و قصد تمدید نداشت، با قراردادی 5 ساله به ارزش 30 میلیون یورو راهی رئال خواهد شد و در اسپانیا از آن به عنوان انتقام سرد فلورنتینو پرز رئیس رئال از پی اس جی تعبیر شده است.

 

 

1639111

 

 

علاقه رئال به کاماوینگا به دو سال پیش بر می گردد ولی تابستان امسال با جدایی زیدان از رئال، پی اس جی و یونایتد از شانس بیشتری برای جذب این پدیده جوان برخوردار بودند. پی اس جی با جذب جورجینیو واینالدوم ترجیح داد یک سال دیگر برای کاماوینگا صبر کند ولی رئال مادرید شب گذشته این امکان را از پاریسی ها گرفت. منچستریونایتد هم قصد داشت کاماوینگا را سال بعد جانشین پل پوگبا کند که دیگر چنین نخواهد شد.

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، کاماوینگا دیشب تست های پزشکی رئال را هم پشت سر گذاشته و تا ساعاتی دیگر انتقالش رسمی خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها