کد خبر : 1777141 | 09 شهریور 1400 ساعت 19:22 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه سنگین پوچتینو به برنامه معروف تلویزیونی

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، واکنش جالبی به سوالی که از او در مورد کیلیان امباپه پرسیده شد نشان داد.

طعنه سنگین پوچتینو به برنامه معروف تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً از اوایل نقل و انتقالات تابستانی یکی از مهمترین بحث ها به حضور احتمالی کیلیان امباپه در رئال مادرید مربوط بود. در واقع اکثر منابع بر این باور بودند که رئال مادرید تمام تمرکز خود را در تابستان امسال روی جذب ستاره فرانسوی قرار داده و قصد دارد هر طور که شده امباپه را به خدمت بگیرد.

 

 

1638771

 

 

حتی در مقطعی گفته شد که توافق برای انتقال کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو صورت گرفته اما حالا و در فاصله چند ساعت مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به نظر می رسد که باید حضور ستاره فرانسوی در رئال مادرید، حداقل در این تابستان را منتفی دانست.

 

اما یکی از یکی مهم‌ترین منابعی که همواره اصرار داشت کیلیان امباپه نهایتاً راهی رئال مادرید خواهد شد، برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو بود؛ مخصوصاً مجری و کارشناس معروف آن یعنی جوزپ پدرول که بارها این قول را داد که ستاره فرانسوی به مادرید خواهد آمد.

 

در همین راستا مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، در جدیدترین اظهارنظر خود درباره وضعیت کیلیان امباپه طعنه سنگینی به برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو و مشخصاً جوزپ پدرول زده است. سرمربی آرژانتینی در واکنش به وضعیت امباپه گفت: "آغوش بزرگ من برای ال‌چیرینگیتو و جوزپ!"

 

 

1639185

دیدگاه‌ها