کد خبر : 1777172 | 09 شهریور 1400 ساعت 21:49 | 49K بازدید | 6 دیدگاه

آریگو ساکی:

قول می‌دهم یوونتوس از فروش رونالدو ضرر نکند

آریگو ساکی، سرمربی شهیر و سابق میلان تاکید کرد که یوونتوس از رفتن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد سود خواهد کرد.

قول می‌دهم یوونتوس از فروش رونالدو ضرر نکند

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2018 بود که باشگاه یوونتوس با پرداخت رقم 100 میلیون یورو موفق به جذب کریستیانو رونالدو، ستاره گلزن و پرتغالی یوونتوس شد. در آن مقطع به نظر می رسید مدیران بیانکونری این بازیکن را برای پایان دادن به سالها ناکامی در لیگ قهرمانان جذب کرده اند، اما در دوران حضور رونالدو نیز این طلسم پابرجا ماند. حالا آریگو ساکی معتقد است یوونتوس برای کسب موفقیت باید تیم ملی ایتالیا را الگوی خود قرار دهد و رفتن کریستیانو رونالدو به ضرر این تیم نبوده است.

 

1619809

 

آریگو ساکی گفت: "روملو لوکاکو و کریستیانو رونالدو دو ستاره بزرگ و دو پدیده هستند و در این رابطه هیچ شکی وجود، اما قول می دهم یوونتوس ضرر نمی کند. این باشگاه با در اختیار داشتن بازیکنی مانند رونالدو در سال های اخیر موفق به فتح چه دستاورد بزرگی شده است؟

 

اگر شما افکار و برنامه درستی نداشته و یا ندانید که چگونه باید با استفاده از آنها در مسیر پیشرفت قرار بگیرید، نمی توانید خیلی در مسابقات بزرگ پیش بروید. بله، یوونتوس در این سال ها موفق به فتح اسکودتو شده و دلیلش هم این بود که رقبای این باشگاه از قدرت اقتصادی همطراز با این باشگاه برخوردار نبودند، اما بیانکونری نتوانست لیگ قهرمانان را در این فصول فتح کند.

 

حتی وقتی بهترین بازیکن جهان را هم که در اختیار دارید، او باید جزئی از تیم باشد و در غیر این صورت حضورش فایده چندانی ندارد. همین تیم ایتالیا که قهرمان اروپا شده است الگویی است که باید توسط همه دنبال شود."

دیدگاه‌ها