کد خبر : 1777234 | 10 شهریور 1400 ساعت 11:05 | 53.5K بازدید | 4 دیدگاه

تاثیر فروش رونالدو بر شرایط مالی یوونتوس

به نظر می‌رسد که فروش کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد علیرغم این که با قیمت قابل توجهی نبوده اما به بهبود شرایط مالی یوونتوس کمک کرده است.

تاثیر فروش رونالدو بر شرایط مالی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس مبلغ 52.332 میلیون یورو از این پنجره نقل و انتقالاتی به دست آورده که شامل پول ذخیره شده از دستمزدها نیز می‌شود و این علیرغم فروش کریستیانو رونالدو به یونایتد با ضرر 14 میلیون یورویی است.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی روز گذشته در ایتالیا بسته شد و دیگر بازیکنی تا ماه ژانویه قادر به حضور در باشگاه‌های سری آ نخواهد بود. کالچو فینانزا ارقام دستمزد و مبالغ پرداختی و دریافتی برای خرید بازیکنان را محاسبه کرده و به این نتیجه رسیده که بیانکونری در مقایسه با تابستان گذشته حدود 52 میلیون یورو سود کرده است. با این حال اگر دستمزدها در این محاسبه مدنظر قرار نگیرد، این مبلغ به 24.5 میلیون یورو می‌رسد.

 

1639305

 

بخش زیادی از این مبلغ به دلیل فروش رونالدو به منچستریونایتد با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به علاوه 8 میلیون یورو بند پاداش است که ضررهای را پس از خرید 117 میلیون یورویی او از رئال مادرید در سال 2018 به همراه داشته است. یوونتوس امیدوار بود که این بازیکن را حداقل با رقم 29 میلیون یورو به فروش برساند تا مانع از ایجاد ضرر شود اما در نهایت مجبور شد به همان مبلغ توافقی رضایت دهد. با این حال باشگاه حدود 57 میلیون یورو بابت دستمزد او در یک سال باقی‌مانده قراردادش ذخیره کرد.

دیدگاه‌ها