کد خبر : 1777223 | 10 شهریور 1400 ساعت 10:44 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

محروس: ایران آماده‌ترین تیم گروه است

سرمربی تیم ملی سوریه از شرایط ملی‌پوشان فوتبال کشورمان و عملکرد آنها در دور قبلی انتخابی جام جهانی تمجید کرد.

محروس: ایران آماده‌ترین تیم گروه است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نزار محروس درباره اینکه در 22 سالگی همراه با تیم ملی سوریه، در آستانه صعود به جام جهانی 1986 مکزیک بود و از رسیدن به این دوره از مسابقات بازماند، اظهار داشت: به‌عنوان بازیکن تیم ملی به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی رسیده بودم و دیداری تعیین‌کننده با عراق داشتیم. این موضوع انگیزه زیادی به من می‌دهد تا از پس کاری بربیایم که آن سال نتوانستم انجام دهم. عناصر فوق‌العاده در تیم فعلی و لژیونرهای خارج از عراق، انگیزه زیادی به ما می‌دهد و امیدوارم به چیزی که می خواهیم، برسیم.
 

وی درخصوص اینکه سومین دوره حضورش در تیم ملی سوریه را تجربه می‌کند، تصریح کرد: حضورم در سال 2004 فقط یک هفته طول کشید و به یک بازی مربوط می‌شد. سال 2011 به‌خاطر زمان کافی و آماده‌سازی مطلوب در دیدارهای دوستانه مقابل تیم‌های بزرگ و استفاده از بازیکنان بزرگ که با هم هماهنگ بودند، دوره‌ای ویژه بود. تجربه امسال اما به‌خاطر نبود زمان متفاوت است. امروز امید و آرزوی زیادی داریم، اما امیدوارم همه عوامل به ما کمک کنند و زمانی که به ثبات تیمی رسیدیم، دیدار با ما برای رقبا دشوار خواهد بود.

 

 

سرمربی تیم ملی سوریه در مورد همگروهی با ایران، کره جنوبی، امارات، عراق و لبنان گفت: گروهی متوازن و شانسی قوی داریم و باید به هماهنگی راضی‌کننده‌ای برسیم. همگروهی با چهار تیم که از لحاظ جغرافیایی به یکدیگر نزدیک هستند، شمشیری دولبه است. تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت دارند، اما حساسیت بازی‌ها و نزدیکی سطح تیم‌ها باعث ایجاد رقابت سخت و هیجان‌انگیز می‌شود و جزئیات کوچک، نتیجه بازی‌ها را تعیین می‌کند.

محروس درباره تجربه خود از مربیگری در کشورهای عراق و لبنان و اینکه این موضوع به سوریه کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این تجارب به من کمک می‌کند تا بازیکنان و شیوه بازی عراق و لبنان را بشناسم. همچنین این موضوع اطلاعات زیادی درباره این تیم‌ها می‌دهد که باید از آن استفاده کنیم.

 

 

وی درخصوص دیدار روز 11 شهریور شاگردانش مقابل تیم ملی ایران در گام نخست دور پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر بیان کرد: پیشرفت ایران و پیروزی آنها در هر چهار مسابقه پایانی دور قبل نشان می‌دهد این تیم به هماهنگی عالی رسیده است و شخصیت بزرگی از خود نشان داد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که سایر تیم‌ها از جمله کره جنوبی که به‌صورت کامل هماهنگ نبود، عملکردی پُرنوسان داشتند.

سرمربی تیم ملی سوریه با تمجید از شاگردان دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: در اولین بازی به مصاف آماده‌ترین تیم می‌رویم، اما امیدواریم رقیبی قدرتمند برای ایران باشیم. تلاش می‌کنیم بر همه دشواری‌ها فایق آییم تا آغاز خوبی در دو مسابقه نخست داشته باشیم و در ادامه رقابت‌ها به ثبات برسیم.

دیدگاه‌ها