کد خبر : 1777279 | 10 شهریور 1400 ساعت 13:59 | 93.7K بازدید | 4 دیدگاه

هزینه اهدای شماره 7 یونایتد به رونالدو

شماره کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد هنوز مشخص نشده و این در حالی است که جدایی دنیل جیمز باعث شده که شماره 21 در دسترس ادینسون کاوانی قرار بگیرد.

هزینه اهدای شماره 7 یونایتد به رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد روزهای شیرینی را برای این تیم رقم زده است. آخرین قهرمان بزرگ آنها پس از تاریخسازی در رئال مادرید و با مقیاس کمتر در یوونتوس بار دیگر به این تیم برگشته است. او حالا از تجربه بیشتری برخوردار است و به بازیکنی متفاوت تبدیل شده است. تئاتر رویاها حالا امیدوار است که ستاره بزرگ خودش را بار دیگر در اختیار داشته باشد و خاطرات قدیمی با امید به آینده‌ای روشن همراه شده است.  

در بسیاری از این خاطرات، رونالدو شماره 7 را بر تن داشته و به نظر می‌رسد که این تنها مشکل در بازگشت قهرمانانه او باشد. شماره او پس از بازگشتش به تیم هنوز اعلام نشده اما این کشمکشی بین باشگاه و لیگ برتر است. کاوانی پیش از این با همین شماره بازی کرده اما بر اساس اخباری که از انگلیس به گوش می‌رسد، او مشکلی با پوشیدن پیراهن 21 که متعلق به دنیل جیمز بود ندارد. بازیکن اروگوئه‌ای پیش از این نیز این شماره را در باشگاه و تیم ملی بر تن کرده است. حالا فقط موافقت مقامات لیگ انگلیس باقی مانده است.

 

1638841

 

یونایتد از اهمیت تجاری این موضوع بر هر دو طرف و علاقه کریستیانو به پوشیدن پیراهن شماره 7 آگاه است و استراتژی تجاری پیرامون این موضوع پایه‌ریزی کرده است. شاید به همین دلیل است که ویدیوهای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی در حالی که این شماره در آنها دیده می‌شود به اشتراک گذاشته شده است. اما هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست.

پیش از این نیز چنین اتفاقی در دنیای فوتبال رخ داده بود. جدایی رافائل فن درفارت از تاتنهام باعث شد که شماره 10 او خالی باشد و آدبایور که در نهایت به مادرید رفت، این شماره را انتخاب کرد. تغییر از شماره 25 به شماره 10 باعث شد که او مبلغ پیراهن‌های خریداری شده را شخصا پرداخت کند. این موقعیت نیز مشابه همان شرایط است و منچستریونایتد باید کسانی که پیراهن شماره 7 با نام کاوانی خریده‌اند را در نظر بگیرد. آنها امید دارند که سود حاصل از اهدای احتمالی پیراهن شماره 7 به کریستیانو بتواند ضرر ناشی از این اقدام را جبران کند.  

دیدگاه‌ها