کد خبر : 1777347 | 10 شهریور 1400 ساعت 19:09 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

خریبین یکی از کلیدهای پیروزی سوریه برابر ایران

عبدالرزاق الحسین کاپیتان سابق تیم ملی سوریه اعتقاد دارد که سه بازیکن این تیم، کلیدهای پیروزی سوری ها برابر ایران خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرزاق الحسین کاپیتان سابق تیم ملی سوریه و بازیکن حال حاضر تیم الحرجلة تأیید کرد که بازی فردای کشورش مقابل ایران بسیار دشوار است. الحسین در مصاحبه با وب سایت کووورة مدعی شد که سوریه می تواند با نتیجه رضایت بخش و عملکرد خوب از تهران بازگردد و از توانایی های نزار محروس مربی سوری ها قدردانی کرد.


او درخصوص دیدار فردای ایران و سوریه گفت: این بازی به دلیل اینکه نخستین بازی این رقابت هاست، دشوار است. تیم سوریه از غیبت بازیکنان مهم و تأثیرگذار رنج می برد، مخصوصا عمر السومة مهاجم تیم ملی که از موقعیت ها به خوبی استفاده می کند. تیم ما دارای گروه خوبی از بازیکنان است و آنها به ویژه در مسابقات بزرگ تجربه خاصی ندارند. بنابراین، من خوشبین هستم و انتظار دارم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم.


او با تأیید این موضوع که تیم ملی ایران باتجربه تر و آماده تر، پاسخ داد: این موضوع درست است، اما ایران در بهترین شرایط خود نیست و بدون حمایت هوادارانش بازی می کند. بنابراین یک مسابقه پایاپای و برتری ایران در بخش سرعت این تیم خواهد بود. ما باید از بازیکنان حمایت کنیم و به آنها اعتماد به نفس زیادی بدهیم. اگر السومة و سایر بازیکنان مصدوم حضور داشتند، شرایط به نفع ما بود. غیبت السومة بسیار چشمگیر است.

 

1639529


کاپیتان سابق سوریه درباره مهمترین سلاح سوریه در این بازی نیز گفت: همه بازیکنان ما خواهند جنگید و هواداران خود را ناامید نخواهند کرد. ما در این مورد مطمئن هستیم، اما علاوه بر شور و شوق و اشتیاق سایر بازیکنان، کلید پیروزی یا تساوی برابر ایران بازیکنانی نظیر عمر خریبین، محمود المواس و ابراهیم عالمة دروازه بان تیم خواهند بود. سوریه باید بدون هیچ گونه فشاری بازی کند و قابلیت های بازیکنانش، شرایط تیم را برای دستیابی به نتیجه رضایت بخش فراهم می کند.


عبدالرزاق الحسین درباره رویای صعود به جام جهانی نیز پاسخ داد: در فوتبال چیزی به نام غیر ممکن وجود ندارد. بله، رسیدن به جام جهانی 2022 امکان پذیر اما دشوار است و نیاز به تلاش و حمایت دارد. گروه تیم سوریه دشوار نیست و در عین حال آسان هم نیست. با رفع مصدومیت السومة، تیم وضعیت بهتری خواهد داشت. با بازگشت خریبین و درخشش بازیکنان ما در لیگ های همسایه می توان امیدوار بود.


تیم های ملی ایران و سوریه در نخستین دیدار خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، فردا از ساعت 20:30 در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. تیم های ملی کره جنوبی و عراق دیگر دیدار مهم فردا را برگزار می کنند. ضمن اینکه امارات نیز به مصاف لبنان می رود.

دیدگاه‌ها