کد خبر : 1777373 | 10 شهریور 1400 ساعت 22:40 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیات تمدید قرارداد ستاره‌آرژانتینی اینتر فاش شد

تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز نهایی شده است.

جزئیات تمدید قرارداد ستاره‌آرژانتینی اینتر فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر در نقل و انتقالات تابستانی شرایط دشواری را تجربه کرد. سرمربی موفق آنها یعنی آنتونیو کونته در پایان فصل گذشته نرآتزوری را ترک کرد. همچنین دو ستاره کلیدی اینتر یعنی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو که نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته این تیم ایفا کردند نیز از باشگاه ایتالیایی جدا شدند و به ترتیب به پاری سن ژرمن و چلسی پیوستند.

 

بعد از جدایی حکیمی و لوکاکو شایعاتی در رابطه با احتمال فروش لائوتارو مارتینز نیز به گوش رسید. حتی در مقطعی گفته شد که باشگاه تاتنهام به جذب ستاره آرژانتینی نزدیک شده اما نهایتا هر طور که بود لائوتارو در نراتزوری ماندگار شد. همچنین مدیر برنامه این بازیکن نیز در چند مقطع تاکید کرد که او علاقه زیادی به اینتر دارد و خواهان ماندن در این تیم است.

 

 

1638184

 

 

در همین راستا طی روزهای گذشته گزارش‌ها حاکی از آن بوده که لائوتارو مارتینز و اینتر برای تمدید قرارداد به توافق کامل دست یافته اند و ستاره آرژانتینی به زودی قرارداد جدیدی با نراتزوری به امضا خواهد رساند؛ خبری که حالا توتو اسپورت نیز آن را تایید و جزئیات این تمدید قرارداد را فاش کرده است. بر این اساس ستاره آرژانتینی قرارداد چهار ساله ای با اینتر به امضا خواهد رساند و سالیانه 6 میلیون یورو حقوق در این تیم دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها