کد خبر : 1777390 | 11 شهریور 1400 ساعت 00:47 | 73.2K بازدید | 3 دیدگاه

چرا رونالدو قبل از پنالتی عصبی شد؟ (عکس)

کریستیانو رونالدو پیش از زدن پنالتی برابر ایرلند با دارا اوشی، بازیکن حریف درگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم پرتغال و ایرلند در شرایطی با برتری 0-1 تیم مهمان تمام شد که بهترین فرصت پرتغال در همان دقایق ابتدایی و توسط کریستیانو رونالدو از دست رفت. تیم میزبان با متوقف شدن برونو فرناندز در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد و البته داور با بازبینی صحنه تصمیم خود را تایید کرد.

 

مطابق انتظار کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و البته ضربه محکم این بازیکن به سمت راست را گاوین بازونو، دروازه بان تیم ملی ایرلند به خوبی مهار کرد. این اولین بار بعد از جام جانی 2018 و درخشش علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل پرتغال بود که رونالدو پنالتی را در رده ملی از دست می دهد. اما اتفاق عجیب و جالبی پیش از نواخته شدن پنالتی توسط رونالدو رخ داد. او برای لحظاتی و با دقت توپ را روی نقطه پنالتی به شکل مورد دلخواهش تنظیم کرد تا آماده ضربه زدن شود. اما دارا اوشی، بازیکن ایرلند شیطنت کرده و در حالیکه وانمود می کرد حواسش نیست، به توپ ضربه زده و جای آن را تغییر داد.

 

رونالدو که به شدت از دست دارا اوشی عصبانی شده بود، با دست به او ضربه ای زد و اینگونه اعتراض خود را به بازیکن حریف نشان داد. در نهایت رونالدو که عصبی شده بود پنالتی خود را از دست داد تا در زدن گل شماره 110 ملی خود ناکام بماند.

 

1639596

 

1639595

 

1639594

دیدگاه‌ها