کد خبر : 1777395 | 11 شهریور 1400 ساعت 01:14 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

نروژ 1 - 1 هلند؛ یک امتیاز در اولین تجربه فان خال

دیدار دو تیم نروژ و هلند در اسلو با تساوی 1-1 بین دو تیم تمام شد.

نروژ 1 - 1 هلند؛ یک امتیاز در اولین تجربه فان خال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند بعد از تغییر در کادر فنی خود در خانه نروژ ابتدا دروازه خود را باز شده دید و در نهایت با گلزنی در همان نیمه اول توانست با یک امتیاز راهی خانه شود.

 

در همان دقایق ابتدایی ارلینگ هالند با حرکت در پشت مدافعان تیم ملی هلند می توانست به گل اول دست یابد، اما زاویه تنگ شد و در نهایت ارسال این بازیکن راهی به دروازه حریف نیافت.

 

1639592

 

1639593

 

در دقیقه 15 این بار نروژ روی یک ضدحمله سریع فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد، اما ضربه ارلینگ هالند روی ارسال هاگه توسط دروازه بان هلند مهار شد. اما در دقیقه 20 نروژ بالاخره به گل رسید. ارلینگ هالند با استپ تماشایی خود در سمت چپ محوطه جریمه هلند صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

1639618

 

هلند در صدد جبران آمد و در دقیقه 36 به گل رسید. پاس زمینی ممفیس دیپای در سمت راست محوطه به دیوی کلاسن رسید و او با حرکتی تکنیکی به داخل زده و با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال یک کرنر این فن دایک بود که می توانست گل دوم هلند را نیز به ثمر برساند، اما ضربه سر این بازیکن توسط هانسن مهار شد. در دقیقه 57 ممفیس دیپای با حرکتی تماشایی وارد محوطه جریمه حریف شد و فرصت خوبی برای زدن گل دوم هلند داشت، اما دروازه بان نروژ این بار نیز ضربه بازیکنان هلند را به خوبی دفع کرد.

 

دقایقی بعد نروژ با ضدحمله ای سریع و پاس مارتین اودگارد تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ارلینگ هالند به شکلی عجیب و در موقعیتی تک به تک توپ را به دیرک دروازه هلند کوبید. در ادامه تلاش دو تیم بی نتیجه بود و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها