کد خبر : 1777396 | 11 شهریور 1400 ساعت 01:16 | 51K بازدید | 40 دیدگاه

پرتغال 2 - 1 ایرلند؛ معجزه رونالدو

تیم ملی پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو موفق به کسب پیروزی برابر ایرلند شد.

پرتغال 2 - 1 ایرلند؛ معجزه رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال که تا دقیقه 90 از ایرلند عقب بود، باز هم با تکیه بر درخشش فوق ستاره خود کریستیانو رونالدو و دبل او در دقایق پایانی موفق به کسب پیروزی 1-2 شد.

 

در همان دقایق ابتدایی بود که با متوقف شدن برونو فرناندز، تیم ملی پرتغال صاحب یک ضربه پنالتی شد و کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت. اما ضربه این بازیکن را گاوین بازونو با عکس العملی تماشایی مهار کرد.

 

1639580

 

1639594

 

در دقیقه 28 و روی ارسال ژائو کانسلو بود که پرتغال تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه سر دیگو ژوتا در دو قدمی دروازه با بدشانسی به دیرک برخورد کرد. اما در اواخر نیمه اول این ایرلند بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی ارسال کرنر مک گراث از سمت چپ، جان ایگان با ضربه سر دقیق خود موفق به باز کردن دروازه روی پاتریسیو قرار گرفت

 

در اوقات اضافی ضربه سرضرب و تماشایی دیگو ژوتا از سمت راست با اختلاف کمی از کنار دروازه ایرلند به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-1 ایرلند به اتمام برسد. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم برونو فرناندز از سمت چپ حرکت کرده و با یک ضربه فنی فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه پرتغال حملات زیادی روی دروازه ایرلند ترتیب داد، اما دفاع منسجم حریف اجازه خلق موقعیت نمی داد. در دقیقه 75 برناردو سیلوا روی اشتباه مدافعان ایرلند در نزدیکی شش قدم صاحب بهترین فرصت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه او در عین ناباوری از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 89 پرتغال به گل رسید. روی ارسال گونزالو گوئدس، کریستیانو رونالدو با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی خود موفق به زدن گل تساوی در لحظات پایانی شد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 95 این بار رونالدو با ضربه سر دقیق خود دروازه را باز هم باز کرد تا پرتغال 1-2 پیروز این دیدار لقب بگیرد.

 

دیدگاه‌ها