کد خبر : 1777403 | 11 شهریور 1400 ساعت 02:02 | 39.8K بازدید | 6 دیدگاه

سانتوس: رونالدو همیشه همینگونه بوده است

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال مدعی شد کریستیانو رونالدو همیشه اینگونه درخشان ظاهر شده است.

سانتوس: رونالدو همیشه همینگونه بوده است

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که به نظر می رسید تیم ملی پرتغال در آستانه قبول شکست خانگی برابر ایرلند است، کریستیانو رونالدو با دبل خود در دقایق پایانی یک تنه باعث پیروزی تیم کشورش شد. فرناندو سانتوس در پایان این دیدار در مورد تغییرات تاکتیکی پرتغال در نیمه دوم و البته درخشش کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

 

فرناندو سانتوس گفت: "رونالدو همیشه در تاریخ دوران ورزشی خود چنین بوده است و بازیکنان بزرگ همیشه همینگونه هستند. در 15 الی 20 دقیقه اول تیم خوب کار کرد. ما بازی را در شرایط مناسبی شروع کرده، صاحب یک ضربه پنالتی شدیم و دیرک دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردیم و در کل جریان مسابقه را تحت کنترل داشتیم.

 

1612166

 

اما در ادامه این تیم حریف بود که در دقایق پایانی نیمه اول و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و در ادامه واکنش خوبی به باز شدن دروازه نشان ندادیم و توپ های دوم به ما نمی رسید، اما فوتبال گاهی اینگونه است و جریان مسابقه به سود شما پیش نمی رود.

 

در نیمه دوم ما تغییراتی در تاکتیک تیمی ایجاد کرده، از آندره سیلوا و کریستیانو خواستیم بیشتر سمت چپ حرکت کنند و به دنبال ارسال از جناحین بودیم. در نیمه دوم ریسک کرده و عملا با دو مدافع مرکزی برابر حریف بازی می کردیم. از نظر من پیروزی تیم ملی پرتغال عادلانه بود و ما برای کسب سه امتیاز باید ریسک می کردیم.

 

در این شرایط یکی از راه حل ها برای گلزنی استفاده از توپ های دوم است. چندین موقعیت خلق کردیم، اما در دقایقی از بازی به نظر می رسید توپ نمی خواهد وارد دروازه حریف شود. این شرایط باعث نگرانی می شود، اما در کل باید به بازیکنان تبریک گفت."

دیدگاه‌ها