کد خبر : 1777415 | 11 شهریور 1400 ساعت 09:56 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

در رفتن انگشت فن‌دایک و درمان سرپایی (عکس)

ویرژیل فن دایک در جریان دیدار شب گذشته هلند برابر نروژ در مسابقات انتخابی جام جهانی با در رفتگی انگشت مواجه شد و مجبور شد کنار زمین انگشتش را جا بیاندازد.

در رفتن انگشت فن‌دایک و درمان سرپایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع میانی هلند در دقیقه 47 بازی دچار در رفتگی انگشت شد و پس از درمان سریعی که در کنار زمین داشت بار دیگر به میدان برگشته و 90 دقیقه در جریان تساوی 1-1 تیمش برابر نروژ بازی کرد. انتظار می‌رود که فن دایک با وجود این مصدومیت، در طول هفت روز آینده برابر مونته نگرو و ترکیه نیز به میدان برود.

در تصاویر منتشر شده از بازی شب گذشته فن دایک در حالی در کنار زمین دیده می‌شود که سرمربی هلند و کادر پزشکی این تیم نیز در کنار او حضور دارند و سعی می‌کنند انگشت او را جا بیاندازند. آنها سپس محل مصدومیت را با باندی بستند تا فن دایک بازی را ادامه دهد.

 

1639651

 

1639652

 

اما این تنها حاشیه بازی برای مدافع هلندی لیورپول نبود. او در حال انجام مصاحبه پس از بازی بود که هواداری به سمتش آمد تا صحبتش را قطع کرده و با او عکس یادگاری بگیرد. اما فن دایک به هیچ عنوان از این حرکت استقبال نکرده و با فشار دست او را به سمت دیگری راند تا پاسخ خودش به سوال مطرح شده از سوی تلوزیون هلند را کامل کند.

 

1639659

دیدگاه‌ها