کد خبر : 1777485 | 11 شهریور 1400 ساعت 16:34 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

پس اتز توقف مقابل نروژ

فن‌خال: متاسفانه هلند در کلاس جهانی نیست

لوئیس فن‌خال سرمربی هلند معتقد است او در تیمش کار زیادی برای انجام دادن دارد.

فن‌خال: متاسفانه هلند در کلاس جهانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند کمتر از یک ماه پس از انتصاب لوئیز فن‌خال به عنوان سرمربی، در دور چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر میهمان نروژی‌ها بود و از این بازی یک امتیاز گرفت تا همچنان تیم دوم جدول گروه G باشد، با این حال فن‌خال 70 ساله که قبل از این بازی تنها دو روز فرصت داشت شاگردانش را تمرین دهد، از نمایش آنها رضایت کافی نداشت.

 

 

1639778

 

 

فن‌خال که تیمش شنبه هفته آینده در شهر آیندهوون میزبان مونته‌نگرو خواهد بود و سه روز بعد در مصافی حساس در آمستردام به مصاف ترکیه صدرنشین می‌رود، به خبرنگاران گفت:« حریف ما در فضایی بسیار بسته دفاع می‌کرد و این کار ما را سخت کرد. در تقابل با تیم‌هایی که اینگونه بازی می‌کنند شما باید در حرکات‌تان با توپ خیلی خلاق باشید و ما اینگونه نبودیم. ما در موقعیت‌هایی توپ را لو می‌دادیم که به نظرم می‌شد از آن اجتناب کرد.

به بازیکنانم گفتم که خیلی بی‌محابا بازی و بی‌دقت بازی می‌کنند اما خوب، این به خاطر سبک بازی نروژ هم بود. ما شاید فکر کنیم که این تیم ملی هلند تیمی در کلاس جهانی است ولی متاسفانه اینطور نیست. باید مثل یک تیم بازی کنیم، کاری که نروژ خیلی خوب انجامش داد.»

 

فن‌خال در ادامه گفت:« توقف ترکیه اتفاق خوبی بود اما ما اگر شروع به بردن بازی‌های خودمان نکنیم، لایق به پایان رساندن مرحله گروهی به عنوان صدرنشین نخواهیم بود.»

 

هلند اگرچه متوقف شد اما این اتفاق خیلی به ضررش تمام نشد چرا که ترکیه صدرنشین هم در استانبول با دریافت گلی دیرهنگام به تساوی 2-2 رضایت داد تا فاصله یک امتیازی ترکیه و هلند پابرجا بماند.

دیدگاه‌ها