کد خبر : 1777487 | 11 شهریور 1400 ساعت 17:05 | 54.9K بازدید | 2 دیدگاه

از 250 تا 2500 پوند!

تب رونالدو؛ رقم نجومی بلیت بازی منچستر-نیوکاسل

تمامی بلیت های بازی منچستر-نیوکسل فروش رفته و وبسایت های فروش آنلاین، رقمی نجومی روی آن گذاشته اند. این اولین بازی رونالدو در بازگشت به منچستر است.

تب رونالدو؛ رقم نجومی بلیت بازی منچستر-نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد روز جمعه اعلام شد و او پس از تست های پزشکی سه شنبه قراردادش را رسما امضا کرد.

رونالدو که بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی می کرد، به خبرنگاران گفت که بی تاب بازگشت به اولدترافورد است. پیش بینی می شود پس از وقفه بازی های ملی، رونالدو یکشنبه دو هفته بعد(20 شهریور) اولین بازی خود برای یونایتد را برابر نیوکاسل در اولدترافورد انجام دهد.

طبق گزارش نشریه سان، تمامی بلیت های این بازی فروش رفته چرا که هواداران منچستر بی تاب دیدار دوباره ستاره محبوب شان هستند.

 

 

1639306

 

 

تقاضا برای خرید بلیت این بازی به قدری زیاد بود که خیلی سریع نایاب شد ولی اگر سری به دو فروشگاه آنلاین فروش بلیت بزنید، می توانید بلیت های بازی یونایتد-نیوکاسل را حتی تا 2500 پوند نیز تهیه کنید.

 

سایت "Live Football Tickets" تعداد 200 بلیت بازی را با قیمت هایی بین 250 تا 699 پوند برای فروش گذاشته است. این در حالی است که در وبسایت "Stubhub" بلیت با قیمت 2500 پوند نیز موجود است.

 

 

1638841

 

 

در همین رابطه باشگاه منچستریونایتد از هواداران خود خواسته تا تنها از منابع فروش رسمی اقدام به خرید بلیت کنند و هرگونه مسئولیت کلاهبرداری در این زمینه بر عهده آنها خواهد بود.

کریستیانو رونالدو شب گذشته با دو گلی که به ایرلند زد، به رکورد 111 گل ملی رسید و به تنهایی و بالاتر از علی دایی رکورددار گلزنی در بازی های ملی شد. فرم بدنی او عالی است و دوست داران یونایند بی قرار رسیدن روزی با نیوکاسل هستند. آخرین بار که رونالدو برابر نیوکاسل در اولدترافورد به میدان رفت، موفق به هت تریک شده بود.

 

دیدگاه‌ها