کد خبر : 1777519 | 11 شهریور 1400 ساعت 20:13 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

خط خورده‌ها و اولین‌های لیست تیم ملی

با انتشار لیست تیم ملی مطابق انتظار چند بازیکن حاضر در اردو شانس حضور در فهرست نهایی را پیدا نکردند.

خط خورده‌ها و اولین‌های لیست تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون تنها محروم تیم ملی ایران برابر سوریه بود که نامش در لیست حضور ندارد ولی با پشت سر گذاشتن محرومیت به دیدار برابر عراق که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، می رسد.


دیگر غایب سرشناس فهرست تیم ملی صادق محرمی است که این مدافع راست به دلیل مصدومیت در فهرست حضور ندارد و باید دید پس از پایان دیدار برابر سوریه روابط عمومی فدراسیون فوتبال چه اطلاعاتی در خصوص وضعیت این بازیکن منتشر خواهد کرد.


علاوه بر این 2  بازیکن که پیش تر از نفرات اصلی تیم ملی بوده اند، یاسین سلمانی جوان و زبیر نیک نفس 2 غایب دیگر به شمار می روند که اولین حضورشان در اردوی تیم ملی را تجربه می کنند و حالا نامشان در فهرست اولین مسابقه مقدماتی جام جهانی 2022 قطر قرار نگرفته است.


ضمن اینکه برخلاف زبیر و یاسین، عارف آقاسی، صالح حردانی و محمد کریمی که مانند این 2 بازیکن برای اولین مرتبه در اردوی تیم ملی حاضر شده اند، در فهرست دیدار برابر سوریه نامشان به چشم نمی خورد.


تیم ملی چند روز دیگر در دومین دیدار در قطر باید به مصاف عراق برود و باید دید چه نفراتی در آن مسابقه به ترکیب اصلی خواهند رسید و لیست کلی را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها