کد خبر : 1777525 | 11 شهریور 1400 ساعت 21:00 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور لیندلوف:

همه ما منتظر اضافه شدن کریس‌رونالدو به تیم هستیم

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، از جو مثبت ایجاد شده در این تیم بعد از قطعی شدن انتقال کریستیانو رونالدو می گوید.

همه ما منتظر اضافه شدن کریس‌رونالدو به تیم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد کریستیانو رونالدو خواهان جدایی از یوونتوس شده شایعات زیادی در رابطه با آینده این فوق ستاره پرتغالی مطرح شد و حتی در مقطعی گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار دارد اما برنده پنج باره توپ طلا در چرخشی جالب توجه بازگشت به منچستر یونایتد را انتخاب کرد.

 

ویکتور لیندلوف، ستاره سوئدی منچستر یونایتد، در رابطه با انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم و هم‌تیمی شدن با او گفت: "واضح است که جو بسیار خوبی در باشگاه وجود دارد و همه منتظر اضافه شدن او به تیم هستند. حضور رونالدو بسیار جذاب خواهد بود و من فکر می‌کنم که چیزهای زیادی را به تیم اضافه خواهد کرد.

 

 

1639792

 

 

جو بسیار خوبی در تیم وجود دارد. لیگ برتر رقابتی بسیار دشوار محسوب می‌شود اما در عین حال ما همه تلاش خود را برای قهرمانی انجام خواهیم داد. در واقع این هدف ماست."

 

با اضافه شدن رافائل واران به منچستریونایتد کار لیندلوف برای حضور در ترکیب اصلی این تیم بسیار دشوار خواهد بود. مدافع سوئدی در این باره گفت: "عالی است، من در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنم و بازیکنان بسیار خوبی نیز در اینجا حضور دارند. رقابت در تیم وجود خواهد داشت و من به این مسئله مثبت نگاه می‌کنم که می توانیم چنین بازیکن خوبی در تیم داشته باشیم."

 

 

1634508

دیدگاه‌ها