کد خبر : 1777530 | 11 شهریور 1400 ساعت 21:40 | 92.9K بازدید | 2 دیدگاه

تایید شد؛ کریس رونالدو و ترک اردوی تیم ملی پرتغال

کریستیانو رونالدو به دلیل کارت زردی که در مسابقه شب گذشته دریافت کرد، در بازی بعدی تیم ملی پرتغال غایب خواهد بود و به همین خاطر به اردوی این تیم را ترک می‌کند.

تایید شد؛ کریس رونالدو و ترک اردوی تیم ملی پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو شب گذشته یک شب تاریخی دیگر را برای خود رقم زد. اگر چه او در نیمه اول دیدار برابر ایرلند یک ضربه پنالتی را از دست داد اما دو بار در واپسین لحظات بازی موفق به گلزنی شد تا زمینه‌ساز پیروزی مهم شاگردان فرناندو سانتوس در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شود. گلزنی رونالدو وقتی مهم تر شد که او  111 گله شد و با عبور از رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن بازی های ملی لقب گرفت.

 

اما کریستیانو رونالدو در مسابقه شب گذشته یک کارت زرد دریافت کرد؛ موضوعی که باعث شد او دیدار بعدی تیم ملی پرتغال در مقدماتی جام جهانی برابر آذربایجان را از دست بدهد. در همین راستا فدراسیون فوتبال پرتغال تایید کرد که رونالدو اردوی تیم ملی این کشور را ترک خواهد کرد.

 

 

1639626

 

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال پرتغال آمده است: " کریستیانو رونالدو از ماندن در اردوی تیم ملی معاف شد. کارت زردی که مقابل ایرلند دریافت کرد باعث خواهد شد که یک بازی محروم باشد و نتواند در مقابل آذربایجان به میدان برود."

 

اما این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای یونایتد باشد چرا که حالا رونالدو به منچستر باز خواهد گشت و می تواند تا زمان از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر تمرینات خود را به منظور آمادگی برای حضور در این مسابقات پیگیری کند.

دیدگاه‌ها