کد خبر : 1777670 | 12 شهریور 1400 ساعت 14:40 | 28.1K بازدید | 2 دیدگاه

تیم ملی به سعادت رسید (عکس)

سعادت حردانی در اولین تجربه ملی‌اش توانست نمره قبولی بگیرد و چشم‌ها را به خود خیره کند‌

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در راه جام جهانی قطر روز گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه رفت و در نهایت موفق شد با تک گل علیرضا جهان‌بخش برنده بازی باشد و با سه امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. 

 

دراگان اسکوچیچ که البته خودش در این دیدار حضور نداشت، با توجه به مصدومیت صادق محرمی به مانند بازی قبل از جعفر سلمانی در پست دفاع راست استفاده کرد. ۴۵ دقیقه ابتدایی اینگونه گذشت اما بازهم سلمانی نتوانست در این پست موفق باشد و در بین دو نیمه تعویض شد.


سعادت حردانی تنها گزینه اسکوچیچ برای این پست بود، بازیکن رامهرمزی که برای بار نخست از فولاد به تیم ملی دعوت شده و حال باید اولین تجربه ملی‌اش را انجام می‌داد. میل به نفوذ و پوشش خوب باعث شد که در همان چند دقیقه ابتدایی خودی نشان بدهد و البته پاس بلند شجاع خلیل زاده را به زیبایی به قلی‌زاده رساند و در ادامه پاس به طارمی رسید و او توپ را برای جهانبخش کاشت تا ضربه این بازیکن پس از برخورد به بازیکن سوریه به گل تبدیل شود.

 

 

حردانی اما راه پر فراز و نشیبی در ادامه خواهد داشت و باید به دنبال پیشرفت باشد، بازی در تیم ملی پایان آرزوها نیست بلکه شروع آن است. او البته این فرصت را دارد تا در فولاد همچنان بدرخشد و بتواند با عملکرد درخشانش چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا برای خود مشتریانی از فوتبال حوزه خلیج فارس و حتی اروپا دست و پا کند. 

 


نکته دیگر استفاده از تجربه ملی‌پوشان دیگر است، محمد حسین کنعانی زادگان در دقایقی از بازی با او صحبت کرد تا هم استرسش را کاهش بدهد و هم اینکه تصمیم های بهتری در جریان بازی بگیرد و بتواند تیمش را به سعادت برساند.

 

 

 

دیدگاه‌ها