کد خبر : 1777719 | 12 شهریور 1400 ساعت 18:15 | 40.4K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع سابق تراکتور جانشین خانزاده شد (عکس)

مدافع سابق تراکتور بار دیگر به این تیم پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، علی عبدالله زاده یکی از بازیکنانی بود که تراکتور در اولین فصل خصوصی شدنش به خدمت گرفت؛ این بازیکن اما نتوانست در تبریز شرایط خوبی را برای خود رقم بزند و در پایان لیگ هجدهم از تراکتور جدا شد.

 

بعد از پشت سر گذاشت دو فصل، علی عبدالله زاده با حضور در تبریز و مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتور برای بار دوم به تیم سرخ پوش شهر تبریز پیوست تا با توجه به شرایط فعلی این تیم و برخلاف مقطع اول حضورش در تبریز، شانس زیادی برای داشتن یک جایگاه ثابت در ترکیب سرخ پوشان داشته باشد.

 

باشگاه تراکتور که طی روزهای اخیر با حواشی بسیاری روبرو بوده و هنوز تکلیف خیلی از بازیکنانش مشخص نیست و با توجه به جدایی پرتعداد بازیکنان، با جاهای خالی زیادی هم روبروست، دقایقی پیش در رسانه رسمی خود خبر از جذب علی عبدالله زاده داده و نوشت: علی عبدالله‌زاده ظهر امروز (جمعه) با عقد قراردادی رسمی به جمع سرخ‌پوشان دیار آذربایجان پیوست. این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید کشورمان را دارد، در لیگ هجدهم نیز برای تراکتور بازی کرده و پس از امضای قرارداد خود از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

 

این مدافع 28 ساله که سابقه بازی در تیم هایی چون صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی را هم در کارنامه دارد، در نیم فصل دوم لیگ بیستم به تیم پیکان پیوست و اینک بار دیگر در فصل جدید با پیراهن تراکتور به میدان خواهد رفت.

 

1640237

دیدگاه‌ها