کد خبر : 1777822 | 13 شهریور 1400 ساعت 12:48 | 64.5K بازدید | 9 دیدگاه

استقبال از رونالدو در فرودگاه شهر منچستر (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله و پرتغالی برای شرکت در تمرینات یونایتد راهی شهر منچستر شد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پس از نهایی شدن انتقال 19.8 میلیون پوندی از یوونتوس به منچستریونایتد در روزهای پایانی بازار تابستانی نقل و انتقالات، حالا دوباره در فصل جدید در استادیوم اولدترافورد بازی می کند. رونالدو روز پنجشنبه ساعت 17:40 با هواپیمای شخصی خود راهی فرودگاه منچستر و به سرعت راهی عمارتی مجلل شده است. دارن فلچر، هم تیمی سابق رونالدو در ترکیب یونایتد و مدیر فنی فعلی شیاطین سرخ و البته یک تیم امنیتی، شخصا از رونالدو و خانواده اش در گیت خصوصی فرودگاه استقبال کردند. رونالدو از هفته آینده تمرینات خود را با در کارینگتون و زیر نظر اوله گونار سولسشر آغاز می‌کند.

 

رونالدو که در دیدار چهارشنبه شب تیم ملی پرتغال برابر ایرلند در دقایق پایانی دو بار موفق به گلزنی شده و عنوان بهترین گلزن تاریخ رده ملی را به تنهایی از آن خود کرد، با دریافت کارت زرد از بازی مقابل آذربایجان محروم شد. به همین دلیل فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال به او اجازه داد برای حضور در تمرینات منچستریونایتد اردو را ترک کرده و راهی شهر منچستر شود.

 

منچستریونایتد از سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر موفق به کسب هفت امتیاز شده و امیدوار است با اضافه شدن کریستیانو رونالدو به ترکیب خود به طلسم هشت ساله خود در ناکامی در این رقابت ها پایان دهد.

 

1640394

 

1640393

دیدگاه‌ها