کد خبر : 1777914 | 13 شهریور 1400 ساعت 18:39 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

بوسه به نشان رئال مشکلی نداشت

دفاع بواتنگ از آلابا در مقابل انتقاد رئیس بایرن

ژروم بواتنگ از هم تیمی سابقش داوید آلابا دفاع کرد و گفت که بوسیدن نشان رئال بی احترامی به بایرن نبود.

دفاع بواتنگ از آلابا در مقابل انتقاد رئیس بایرن

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا در اواخر فصل گذشته اعلام کرد برای تمدید قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ به توافق نرسیده و بعد از سال ها از این تیم جدا خواهد شد. این مدافع اتریشی مورد توجه تیم های بزرگی از جمله بارسلونا، پاری سن ژرمن، چلسی و یوونتوس نیز قرار داشت، اما در نهایت برای انتقال به رئال مادرید با این باشگاه به توافق رسید و راهی پایتخت اسپانیا شد.

 

 

1636256

 

 

این ستاره اتریشی بیش از 115 میلیون یورو در طول مدت قرارداد پنج ساله خود (19.47 میلیون یورو دستمزد ثابت در هر سال) دریافت خواهد کرد.

آلابا در مراسم معارفه اش در رئال مادرید به نشان باشگاه مادریدی بوسه زد و رئیس بایرن مونیخ از این بابت ابراز شگفتی کرد.

2 هفته پیش هربرت هاینر رئیس بایرن در این رابطه به بیلد گفت:« از اینکه داوید به نشان رئال بوسه زد تعجب کردم. بله؛ کمی شگفت زده شدم. بدون داوید هم ما تیم بسیار خوب و کاملی هستیم و نیازی به خرید فوری نمی بینم.»

 

 

1640525

 

 

ژروم بواتنگ هم تیمی سابق آلابا که به لیون پیوسته، در مراسم معارفه اش و در پاسخ به سوالی در مورد بوسه آلابا به نشان رئال گفت:« همه می دانند که بایرن برای داوید چه معنایی دارد. آنچه او انجام داد در شرایط همان لحظه بود و شاید یک عکاس از او چنین خواسته باشد. او قصد بدی نداشت. ما وقتی چیزی را نمی دانیم نباید که حتما در مورد آن صحبت کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها