کد خبر : 1777933 | 13 شهریور 1400 ساعت 19:38 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

تجلیل از دو کاپیتان آلمان؛ یواخیم لوو فعلا نمی‌آید

پیش از دیدار فردای آلمان مقابل ارمنستان از دو کاپیتان این تیم یعنی مانوئل نویر و توماس مولر تجدید خواهد شد.

تجلیل از دو کاپیتان آلمان؛ یواخیم لوو فعلا نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع یکی از مهمترین دلایل موفقیت آلمان در جام جهانی 2014 و قهرمانی این تیم در آن مسابقات فرم فوق العاده دو بازیکن مانشافت یعنی مانوئل نویر و توماس مولر به شمار می‌آمد. نویر که با عملکرد استثنایی خود نهایتاً دستکش طلایی مسابقات را هم از آن خود کرد و مولر نیز در بهترین فرم ممکن ظاهر شد و خط حمله مانشافت را رهبری کرد.

 

اگرچه توماس مولر در مقطعی از تیم ملی آلمان کنار گذاشته شد اما به طور قطع او در کنار مانوئل نویر جزو اسطوره های فوتبال این کشور محسوب می‌شوند. این دو همچنین اخیراً از مرز 100 بازی برای تیم ملی آلمان نیز عبور کردند و قرار است فردا پیش از دیدار مقابل ارمنستان در مقدماتی جام جهانی از مولر و نویر تجلیل شود.

 

 

1640562

 

 

همچنین نشریه بیلد آلمان مدعی شده که فدراسیون فوتبال این کشور از سرمربی سابق مانشافت یعنی یواخیم لوو نیز دعوت کرده که در این مراسم شرکت کند تا از او نیز تقدیر شود‌. با این حال لوو تصمیم گرفته که فعلاً این دعوت را نپذیرد و آن را به مسابقه بعدی آلمان موکول کند. بیلد ادعا می‌کند که خود یواخیم لوو نیز مایل است این کار را انجام دهد اما ترجیح داده که این مسئله پیش از دیدار آلمان مقابل ارمنستان رخ ندهد به بازی‌های بعدی موکول شود.

دیدگاه‌ها