کد خبر : 1778017 | 14 شهریور 1400 ساعت 11:12 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

روایت بازیکن سابق رئال مادرید از مبارزه با افسردگی

خاویر هرناندز، بازیکن سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، از مبارزه‌اش با بیماری افسردگی در سال گذشته پرده برداشت.

روایت بازیکن سابق رئال مادرید از مبارزه با افسردگی

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 33 ساله که حالا برای تیم لس آنجلس گلکسی در لیگ فوتبال آمریکا توپ می‌زند، یک فصل در رئال مادرید و چهار فصل در منچستریونایتد حضور داشت. او در طول دوران حضورش در اولدترافورد دو قهرمانی لیگ برتر کسب کرده و 59 گل در 157 بازی به ثمر رساند. چیچاریتو پس از یک فصل حضور قرضی در رئال مادرید به بایرلورکوزن منتقل شد و دو فصل ناموفق در وستهام و سویا را نیز پشت سر گذاشت اما دشواری اصلی که با آن روبرو شد در سال 2020 بود.

او نیز مانند بسیاری از افراد در طول دوران قرنطینه سراسری به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات روانی روبرو شد که با مرگ پدربزرگش تشدید شده بود. با این حال هرناندز موفق شد خود را از این شرایط سخت بیرون بکشد و در سال 2021 رو به بهبود باشد.

 

1640705

 

چیچاریتو در این باره به پادکست رسمی منچستریونایتد گفت:« من خوشحالم و بابت جایگاهی که دارم سپاسگزار هستم چون سال گذشته شرایط برای من بسیار پیچیده بود و به افسردگی شدیدی دچار شده بودم. من پدربزرگم را از دست دادم و شرایط بدی را در زندگی شخصی‌ام تجربه می‌کردم که نیاز به مدیریت داشت. سپس از منطقه قربانی خارج شدم، مسئولیت خودم و زندگی‌ام را پذیرفتم، تصمیماتی گرفتم و می‌خواستم فقط در لحظه حال زندگی کنم، از زندگی لذت ببرم و کاری که بیش از هر چیزی دوست دارم را انجام دهم که فوتبال بازی کردن است.»

این بازیکن هنوز با قدرت تمام به دوران حرفه‌ای حضورش در آمریکا ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد که پس از پشت سر گذاشتن افسردگی، با انگیزه‌های بیشتری به دنیای فوتبال بازگشته است.

دیدگاه‌ها