کد خبر : 1778147 | 14 شهریور 1400 ساعت 23:48 | 214.5K بازدید | 5 دیدگاه

فرصتی که راحت از دست رفت؛

اشتباه عجیبی که از رونالدو بعید بود!

کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله تیم ملی پرتغال دیدار بعدی برابر آذربایجان را از دست داد.

اشتباه عجیبی که از رونالدو بعید بود!

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب بالاخره کریستیانو رونالدو موفق شد به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ عرصه ملی در فوتبال دست یاید. این ستاره گلزن در حالیکه در نیمه اول دیدار مقابل ایرلند یک ضربه پنالتی را از دست داده و در جریان بازی نیز موقعیت های خوبی را خراب کرده بود، در پنج دقیقه پایانی و با دو ضربه سر استادانه دو بار موفق به گلزنی شد تا به تنهایی و بالاتر از علی دایی رکورددار گلزنی در رده ملی لقب بگیرد.

 

1639630

 

اما کریستیانو رونالدو به قدری بعد از زدن گل دوم در دقیقه 95 هیجان زده شده بود که شاید در حرکتی عجیب و غیرحرفه ای، پیراهن خود را درآورده و با دریافت کارت زرد، دیدار بعدی تیم ملی پرتغال در روز سه شنبه برابر آذربایجان را از دست داد. کریستیانو رونالدو احتمالا می توانیست با گلزنی در این مسابقه آسان رکورد خود را بهبود بخشیده و با فاصله بیشتری نسبت به دیگر رقبا در صدر جدول قرار گیرد.

 

البته کریستیانو رونالدو در ماه مارچ و در دیدار پرتغال برابر آذربایجان هر چه تلاش کرد نتوانست دروازه این تیم را باز کند. این بازیکن که در آن مقطع 102 گل زده و به دنبال رسیدن به رکورد 109 گل علی دایی بود، در طول 90 دقیقه برابر آذربایجان ناکام ماند و پرتغال با تکیه بر یک گل به خودی با نتیجه 0-1 حریف را مغلوب کرد. حالا کریستیانو رونالدو که بازی با آذربایجان را از دست داده، اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کرده و برای  حضور در تمرینات منچستریونایتد راهی انگلیس شده است.

دیدگاه‌ها