کد خبر : 1778229 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:28 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فکر می‌کردم طلایی شوم

پاپی: مدال پارالمپیک با تمام مدال‌ها فرق دارد

دارنده نشان نقره پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با بیان اینکه اصلا روی رقیب آذربایجانی حساب نکرده بودم، گفت: به بعد از مسابقه‌ام به نوعی مدال طلا را برای خودم می‌دانستم اما قسمت این بود که در نهایت مدال نقره به من برسد.

پاپی: مدال پارالمپیک با تمام مدال‌ها فرق دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امان‌الله پاپی اظهارکرد: من با آمادگی و اطمینان بسیار نسبت به موفقیتم، در پارالمپیک شرکت کردم. روز مسابقه تمام تلاشم را کردم و رکوردها نیز در حال جا به جا شدن بودند اما فکر نمی کردم که ورزشکار آذربایجانی آن پرتاب را داشته باشد. البته تمام رقبا پرتاب های خوبی داشتند.

 

وی بیان کرد: من اصلا فکر نمی کردم که پرتابگر آذربایجانی چنین رکوردی را ثبت کند زیرا سه چهار ماه پیش وقتی در مسابقات اروپا شرکت کرده بود، رکورد ۴۴ متر را ثبت کرده بود. من اصلا روی این رقیب حساب نکرده بودم و پرتابگر برزیلی را رقیب اصلی‌ام می‌دانستم.

ملی‌پوش خوزستانی پارا دو و میدانی گفت: وقتی پرتاب‌هایم را به اتمام رساندم، پیش از این که رقیب آذربایجانی که آخرین پرتابگر بود بخواهد کار خود را شروع کند، باتوجه به رکوردهای خوبی که به ثبت رسانده بودم به نوعی مدال طلا را برای خود می‌دانستم و فکر می‌کردم کار تمام است اما قسمت این بود که در نهایت مدال نقره به من برسد.

 

وی بااشاره به سطح خوب مسابقات پارالمپیک در توکیو، عنوان کرد: از نظر امکاناتی و همچنین باتوجه به شرایط کرونا، میزبانی بسیار خوب بود. اگر کرونا نبود به نظرم این پارالمپیک یکی از بهترین پارالمپیک‌ها بود.

پاپی خاطر نشان کرد: برای اولین بار بود که در پارالمپیک شرکت می‌کردم و به نظرم با تمام مسابقات فرق می‌کند و سخت‌ترین رویداد ورزشی است و ارزش مدال آن نیز بالا است. وقتی در پارالمپیک مدال بگیری، می‌دانی یک مدال خوب در کارنامه‌ات داری و به نظرم مدالش با تمام مدال‌ها متفاوت است. حتی استرش حضور در این رویداد آن قدر بالا است که ورزشکاران نمی‌توانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند.

 

وی در ادامه نیز گفت: شهریورماه سال آینده مسابقات جهانی را در پیش دارم اما من از الان به پارالمپیک فرانسه و موفقیت در آن مسابقه فکر می‌کنم.

این ملی‌پوش با قدردانی از خانواده خود، گفت: نقش خانواده‌ام در این موفقیت پررنگ است. آن‌ها از نظر روحی و حمایتی بسیار به من کمک داشته‌اند.

دیدگاه‌ها