کد خبر : 1778276 | 15 شهریور 1400 ساعت 17:57 | 35.2K بازدید | 3 دیدگاه

کنایه ستاره جنجالی برزیل به آرژانتینی ها (عکس)

ریچارلیسون دست بردار نیست و بار دیگر به جنگ و کری مجازی با آرژانتینی ها پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اتفاقی بی سابقه و بسیار عجیب در جریان بازی برزیل و آرژانتین رخ داد.

از دور مقدماتی جام جهانی 2022 در سائوپائولو برزیل میزبان آرژانتین بود و تنها 6 دقیقه از بازی گذشته بود که نیروهای امنیتی وارد زمین شده تا 4 بازیکن به زعم خود متقلب آرژانتین را دستگیر کنند. مسئولان بهداشت برزیل اعتقاد داشتند که این 4 بازیکن شاغل در لیگ انگلیس، مدارک تقلبی ارائه کرده اند تا از قرنطینه فرار کنند(کسانی که از انگلیس وارد خاک برزیل می شوند،  باید طبق پروتکل ها دو هفته قرنطینه شوند.)

 

 

1641157

 

 

جالب اینکه آرژانتینی ها سه روز بود در برزیل حضور داشتند ولی با شروع بازی بود که اقدامات برای دستگیری آن 4 بازیکن صورت گرفت.

 

بازی در نهایت نیمه تمام ماند و آرژانتینی ها نتوانستند به میدان برگردند. اتفاقی که به سوژه کنایه ریچارلیسون ستاره عضو اورتون سلسائو تبدیل شد.

او که از فینال کوپا آمه ریکای اخیر با آرژانتینی ها وارد جنگی بی پایان در فضای مجازی شده، این بار در توئیتر  خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت:« پایان بازی؛ آنویزا(آژانس ملی نظارت بهداشتی برزیل )1-0 آرژانتین.»

 

 

1641158

 

 

ریچارلیسون چند روز پیش و بعد از برتری 0-1 برزیل در زمین شیلی نیز در توئیتر به آرتورو ویدال ستاره شیلیایی کنایه زده بود و برد سلسائو را به رخ وی کشید.

دیدگاه‌ها