کد خبر : 1778330 | 15 شهریور 1400 ساعت 20:02 | 23.3K بازدید | 12 دیدگاه

پایان یک سال پرحاشیه در استقلال 

دومین فسخ مظاهری در یک سال چگونه رقم خورد؟

رشید مظاهری برای دومین فصل متوالی با فسخ یک طرفه با تیمش قطع همکاری کرد.

دومین فسخ مظاهری در یک سال چگونه رقم خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری در حالی در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به استقلال پیوست که جدایی اش از تراکتور حواشی بسیاری داشت؛ او پیش از پایان فصل و دیدارهای حساس نیمه نهایی و فینال جام حذفی به دلیل مشکل با ساکت الهامی و مدیران باشگاه تراکتور، تبریز را ترک کرد. فسخ یک طرفه‌ای که در نهایت یک جنگ سه جانبه را برای او ، استقلال و تراکتور رقم زد. 

 

در آن مقطع بیانیه های شدید و موضعگیریهای دو باشگاه استقلال و تراکتور علیه یکدیگر تیتر اول رسانه‌ها بود و در نهایت پس از کش و قوس های فراوان رشید مظاهری آبی پوش شد درحالیکه ظاهرا او بعنوان گران‌ترین بازیکن به استقلال پیوسته بود.


 
حضور همزمان رشید و سید در استقلال ریسک بزرگی بود که مسئولان باشگاه آن را به جان خریدند؛ او شروع خوبی در جمع آبی‌ها داشت اما در نهایت تبدیل به گلر ثابت تیم در تمام فصل نشد و در پایان فصل این حسینی بود که با بازی ثابت در جمع آبی‌ها به مینی کمپ تیم ملی هم دعوت شد. البته همانطور که تصور می‌شد این رقابت چندان هم دوستانه نبود و پاییز سال گذشته درگیری دو دروازه بان در تمرین حاشیه ساز شد. اختلاف با مربی دروازه بان های سابق یکی از حواشی اولیه رشید در استقلال بود که به شکایت عزیزیان هم منجر شد. 


امروز مظاهری  در شرایطی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده که در پایان فصل استقلالی ها سراغ یک دروازه بان جوان رفته و همین موضوع تردیدها را در خصوص ادامه همزمان همکاری با مظاهری و حسینی بیشتر کرده بود . 


دعوت های مکرر مظاهری به کمیته انضباطی باشگاه و اقدامات بعدی این بازیکن برای دعوت های بعدی کار را به جاهای باریک کشاند اما حضور رشید در تمرینات کمی شرایط را آرام کرد. معما اما همچنان پیچیده بود چرا که مذاکرات مظاهری با استقلالی ها راه به جایی نبرد و با توجه به آن چه که وکیل او در خصوص دریافت 60 درصد از مطالباتش گفت،وی امروز خبر از فسخ یک طرفه قرارداد خود با استقلال داد. 


البته دروازه‌بان استقلال دقایقی بعد در یک استوری اعلام کرد خیلی دوست داشته در استقلال بماند اما هیچ تلاشی برای این کار از سوی باشگاه نشد و ...


این گونه بود که مظاهری درست 4 روز پس از اینکه گفت 100% در استقلال می ماند برای دومین فصل متوالی با فسخ قرارداد با تیمش قطع همکاری کرد.


حال رشید مظاهری بعد از یک فصل حضور در استقلال که با کشمکش شروع شد  و با دشواری ها و اتفاقات متعدد همراه بود به کار خود با این باشگاه پایان داده‌ درحالیکه استقلال هم اعلام کرده از وی شکایت می‌کند.

دیدگاه‌ها