کد خبر : 1778368 | 15 شهریور 1400 ساعت 23:22 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

تو درکی از فوتبال نداری؛

سرمربی جدید هلند و درگیری با یک روزنامه نگار!

لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند همین اول کار روزهای پرحاشیه را سپری می کند.

سرمربی جدید هلند و درگیری با یک روزنامه نگار!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه، لوییس فان خال با والنتین دریسن، روزنامه نگار هلندی درگیری لفظی پیدا کرده است. این روزنامه نگار مدعی شد سرمربی فعلی هلند تمایل دارد این تیم رویکردی دفاعی داشته باشد. اما فان خال با مثال آوردن از توماس توخل، از استراتژی تاکتیکی چلسی تمجید کرده و مدعی شد که اتفاقا دفاع پنج نفره فرصت زیادی برای حمله به تیم های حریف فراهم می کند.

 

در ادامه مکالمه لوییس فان خال با والنتین دریسن را مرور خواهیم کرد؛

 

1641297

 

لوییس فان خال گفت: "به نتایج دیگر تیم ها مانند ایتالیا نگاه کنید، قهرمان اروپا  هم اخیرا دو بار مساوی کرده است. همه چیز به این راحتی ها هم نیست. فوتبال تدافعی خودش را ثابت کرده و گاهی هم مورد تحسین قرار می گیرد."

 

دریسن پاسخ داد: "اما کسی که برای این سبک کف زده و از آن تمجید می کند خود شما هستید. انگار شما می خواهید مانند چلسی و لیورپول بازی کنید."

 

فان خال گفت: "از نظر شما این فوتبال دفاعی است؟"

 

دریسن پاسخ داد: "این کاری است که چلسی انجام می دهد."

 

1639777

 

سرمربی هلند در ادامه گفت: "نه والنتین. شما اصلا ایده و درکی از مسئله ندارید. متاسفم که می گویم، اما شما فقط یک روزنامه نگار هستید. شما می خواهید سبک و ایده خود را پیاده کنید، اما از فوتبال هیچ درکی ندارید. شما تنها نظراتی برای روزنامه خود دارید که فوق العاده هم است و البته قصد دارید جلب توجه کنید.

 

یک تیم با سیستم 2-3-5 و 3-2-5 هم می تواند فوق العاده خوب حمله کنید. چلسی این نظریه را هربار با ترکیب های مختلف نشان می دهد. من کلاه خود را به احترام آقای توماس توخل بر می دارم، زیرا او فصل گذشته در نیمه راه چلسی را تحویل گرفت."

دیدگاه‌ها