کد خبر : 1778437 | 16 شهریور 1400 ساعت 12:24 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین روند مزایده پرسپولیس برای کارگزار

باشگاه پرسپولیس روند مذاکراتی خود برای دستیابی به اسپانسرینگ فصل آینده را دنبال می‌کند.

آخرین روند مزایده پرسپولیس برای کارگزار

به گزارش ورزش سه، بعد از پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزاری آتیه، اکنون این باشگاه طبق وعده‌ای که داده بود به دنبال این است تا از طریق مزایده اسپانسری جدید را در راستای حمایت مالی از این باشگاه، انتخاب کند.

 

در شرایطی که گفته می‌شد پیش از اعلام مزایده، چهار شرکت معتبر درخواست خود را به باشگاه ارائه داده بودند، باشگاه با رد این درخواست مستقیم خواستار انجام روال کار از طریق مزایده شده است. دو شرکت درخواست کننده از سوی اعضای هیات مدیره معرفی شده بودند و اکنون در انتظار مشخص شدن وضعیت برگزاری مزایده هستند.

 

باشگاه پرسپولیس روال مزایده را به شکلی جالب دنبال خواهد کرد؛ تیم حقوقی باشگاه بعد از بررسی تمامی جوانب و فضاهای تبلیغاتی تیم و باشگاه، قراردادی را تنظیم کرده و به وزارت ورزش برای تایید نهایی ارسال کرده که درخواست کننده‌های شرکت در آن تنها باید عدد مدنظر خود و شیوه پرداخت و تعداد و زمان‌بندی پرداخت را در آن درج کنند. 

 

در این پیش قرارداد تمامی بندها و شرایط مدنظر باشگاه بوده و برخلاف سنوات قبلی که شرکت‌ها ضمن ارائه مبلغ پیشنهادی برای اسپانسرینگ، شرایط و مفاد را نیز خودشان با باشگاه توافق و هماهنگ می‌کردند، باشگاه اینبار ضمن درج عدد پایه برای شرکت در مزایده، تمامی بندها و مفاد آن را درج کرده و شرکت‌ها متقاضی تنها در صورت قبول آن و تضامین لازم برای پرداختی، پاک‌ها تحویل خواهند داد.

 

این قرارداد اولیه اکنون بعد از تنظیم از سوی تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس، در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته تا بررسی نهایی زیر نظر شورای حقوقی و بازرسی را پشت سر بگذارد و در صورت تایید از سوی وزارت، با بارگذاری در سایت اعلام شده در اختیار درخواست‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت. این پیش قرارداد در اختیار عموم خواهد بود اما پس از  قبول آن از سوی شرکت‌ها، باید پس از بررسی صلاحیت آنها در ادامه در ردیف مزایده قرار گیرد.

 

باید دید در شرایطی که پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی مواجه است، این روند به چه شکل دنبال خواهد شد و البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که با تغییرات مدیریتی صورت گرفته، تیم مدیریتی جدید آیا این مسیر را دنبال خواهند کرد یا برنامه دیگری خواهند داشت.

دیدگاه‌ها