کد خبر : 1778468 | 16 شهریور 1400 ساعت 17:55 | 25K بازدید | 3 دیدگاه

انتخاب یونایتد درست نبود

حمله دوباره اسطوره هلندی به هافبک ناکام منچستر

مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند بار دیگر از دونی فان دبیک برای انتخاب منچستریونایتد انتقاد کرد.

حمله دوباره اسطوره هلندی به هافبک ناکام منچستر

به گزارش "ورزش سه"، دونی فان دبیک در تابستان سال گذشته و با انتقالی 40 میلیون پوندی از آژاکس راهی اولدترافورد شد. هواداران منچستریونایتد تصور می کردند خیال شان تا سال ها از داشتن یک هافبک جنگنده در میانه میدان راحت است. اما فصل اول حضور فن دبیک در ترکیب یونایتد چندان خوب پیش نرفت و او با تحمل نیمکت نشینی های متوالی، تنها چهار بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت اوله گونار سولسشر قرار گرفت.

 

 

1641460

 

 

سرمربی جوان و نروژی گزینه هایی مانند برونو فرناندز، پل پوگبا، اسکات مک تومینای، فرد و نمانیا ماتیچ را به فن دبیک ترجیح داد و گفته می شد این هافبک 25 ساله و هلندی قصد جدایی از یونایتد را در سر دارد اما در نهایت چنین نشد.

فن دبیک در حالی راهی منچستریونایتد شده بود که از رئال هم پیشنهاد داشت و با این تیم نیز مذاکراتی پیشرفته داشت ولی در نهایت فضا برای حضور در یونایتد را مساعدتر دید.

 

 

1453416

 

 

مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند که در ماه های اخیر به فن دبیک توصیه کرده بود از یونایتد جدا شود، همچنان منتقد بزرگ اوست. فان باستن به "Voetbal Zone" گفت:« دونی در انتخاب یونایتد، تصمیم هوشمندانه ای نگرفت. می گویند او ابتدا با رئال مادرید صحبت کرده بود و سپس با یونایتد پای میز مذاکره رفت. وقتی اول با رئال حرف می زنید و سپس به یونایتد می روید، احتمالا شرط بندی بالایی کرده اید.»

 

فان باستن ادامه داد:« بازی در آژاکس بسیار راحت تر از بازی در اسپانیا یا انگلیس است. در هلند شما فرصت بیشتری برای اثبات ارزش های تان دارید و به شما کمک زیادی هم می شود ولی در خارج از کشور اصلا چنین نیست و باید تلاش تان را مضاعف کنید.»

دیدگاه‌ها