کد خبر : 1778542 | 16 شهریور 1400 ساعت 20:37 | 33.5K بازدید | 2 دیدگاه

نام بروزو در لیست بلوگرانا؛،

بارسلونا به دنبال ربودن ستاره کروات اینتر

مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات و 28 ساله باشگاه اینتر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا به دنبال ربودن ستاره کروات اینتر

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا و بحران شدید این تیم باعث شده خوان لاپورتا به جذب بازیکنان آزاد روی بیاورد. بلوگرانا در فصل نقل و انتقالات امسال نیز بازیکنان آزادی چون ممفیس دیای، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا را به طور دائمی جذب کرد و ممکن است این سیاست تا تابستان سال بعدی نیز ادامه داشته باشد. حالا نشریه اسپورت ایتالیا مدعی شد یکی از اهداف مهم این تیم برای تابستان سال بعد از همین حالا مشخص شده است.

 

1641584

 

نام مارسلو بروزوویچ، هافبک دفاعی نراتزوری در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته و به زودی مذاکرات بین طرفین برای انتقالی آزاد به لالیگا در تابستان سال 2022 آغاز خواهد شد. قرارداد مارسلو بروزوویچ با باشگاه اینتر در تابستان سال بعدی به اتمام می رسد و علیرغم نزدیک شدن به موعد اتمام قرارداد، هنوز توافقی برای تمدید با این هافبک 28 ساله و کروات انجام نشده است.

 

در حال حاضر مدیران اینتر تمرکز خود را روی حفظ لائوتارو مارتینز و نیکو بارلا قرار داده اند و این سهل انگاری در نهایت ممکن است باعث انتقال بروزوویچ به بارسلونا در تابستان سال بعد شود. با افزایش سن سرخیو بوسکتس، مدیران بلوگرانا بی میل به اضافه کردن یک هافبک دفاعی جدید و توافق با بروزوویچ نیستند.

 

البته نام باشگاه های مطرحی چون پاری سن ژرمن و لیورپول نیز برای جذب این هافبک جنگنده مطرح شده و اگر مدیران اینتر به سرعت برای تمدید قرارداد مارسلو بروزوویچ اقدام نکنند، بعید است قادر به حفظ این بازیکن برای سال های بعد باشند.

دیدگاه‌ها