کد خبر : 1778550 | 16 شهریور 1400 ساعت 21:14 | 151.1K بازدید | 57 دیدگاه

با 3 تغییر غیرقابل پیش‌بینی؛ 

ترکیب تیم ملی برابر عراق اعلام شد

دراگان اسکوچیچ 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف با عراق در دیدار دوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی اعلام کرد.

ترکیب تیم ملی برابر عراق اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی در مقابل سوریه در اولین گام، شاگردان اسکوچیچ حالا ماموریت سخت‌تری را مقابل عراق در دومین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در کشور قطر پیش رو دارند.


دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی برای این مسابقه نفرات زیر را در نظر گرفته است.


علیرضا بیرانوند – امید نورافکن، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.


همانطور که مشخص است بار دیگر در مقابل عراق، بیرانوند علی‌رغم اینکه 2 گلر آماده در اردوی تیم ملی حضور دارند، در ترکیب اصلی قرار گرفته است و جلوتر از او شجاع و کنعانی‌زادگان بار دیگر با توجه به نمایش‌های خوبی که در کنار هم داشته‌اند، زوج قلب خط دفاعی تیم هستند.

 

 

1641412

 

 


در پست دفاع چپ شاهد تغییر هستیم و امید نورافکن به جای وحید امیری در این پست دیده می‌شود و در پست دفاع راست نیز که در بازی قبلی جعفر سلمانی و سپس سعادت حردانی بازی کردند، در مقابل عراق صادق محرمی با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر به ترکیب اصلی رسیده است.


در سیستم 2-4-4 خطی که به نظر می‌رسد بیش از هر سیستم دیگری مورد توجه اسکوچیچ قرار دارد، احمد نوراللهی و سعید عزت‌اللهی که در دیدار قبل به جای سرلک وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت، در کنار هم بازی خواهند کرد و یک خط جلوتر علیرضا جهانبخش که باز هم کاپیتان تیم خواهد بود، به جای قلی‌زاده در پست وینگر راست بازی خواهد کرد و وحید امیری در پست وینگر چپ تا پس از چند بازی که شاهد حضور قلی‌زاده بودیم، اینبار این مهاجم سرعتی و تکنیکی  از ترکیب دور مانده باشد.

 

 

1641606

 

 


در نهایت با بازگشت سردار آزمون که در مقابل سوریه به دلیل محرومیت در ترکیب اصلی حاضر نبود، او در کنار مهدی طارمی 2 مهاجم اصلی تیم خواهند بود.


دیدار دو تیم در ورزشگاه بین المللی خلیفه دوحه از ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.


به نظر می رسد 3 تغییر ایجاد شده و حضور نورافکن در پست دفاع چپ و بیرون رفتن قلی‌زاده و حضور جهانبخش در پست وینگر راست، برای بالا بردن توان جنگندگی تیم مقابل عراق باشد که بازیکنان فیزیکی بسیار خوبی در ترکیب خود می بیند.

دیدگاه‌ها