کد خبر : 1778626 | 17 شهریور 1400 ساعت 09:58 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاید این بازی ناامیدکننده بود

بنتو: درباره وقت‌کشی لبنانی‌ها حرف نمی‌زنم

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی، پس از پیروزی تیمش در دیدار برابر لبنان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

بنتو: درباره وقت‌کشی لبنانی‌ها حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم کره جنوبی و لبنان شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در سئول به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 0-1 کره همراه شد. کره در دیدار اول به تساوی بدون گل برابر عراق دست پیدا کرده و نتوانسته بود از سد دفاع منسجم و پرتعداد حریف عبور کند. 


آنها شب گذشته در نیمه اول 13 شوت به سمت دروازه زدند که پنج شوت در چارچوب بود اما موفق به گلزنی نشدند. با این حال در دقیقه پانزدهم نیمه دوم بود که چانگ هون کئون، بازیکن ماینتس، گل پیروزی بخش تیمش را با کمک هی چان اوانگ، بازیکن ولورهمپتون، وارد دروازه حریف کرد تا کره با همین یک گل پیروز میدان باشد. علیرغم پیروزی کره و کسب سه امتیاز، بسیاری از هواداران این تیم از نمایش آنها ابراز نارضایتی کردند. 


با این حال بنتو بارها تاکید کرد که از عملکرد بازیکنان به علاوه نتیجه به دست آمده راضی است. او اظهار داشت:« ما در دو بازی انتخابی جام جهانی چهار امتیاز به دست آوردیم و من تمرکزم روی دو بازی بعدی در ماه اکتبر است. من خودم را آماده خواهم کرد تا بهترین عملکرد را ارائه کرده و اشتباهات تیمی را نیز تصحیح کنم.»


او درباره مصدومیت سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، که به طور کامل از این بازی غایب بود گفت:« هیونگ مین سون روز چهارم سپتامبر احساس درد در پای راستش داشت و در تمرینات روز شش سپتامبر نیز بار دیگر این موضوع را اعلام کرد. من فکر کردم که بهترین کار این است که او را کنار بگذاریم.»


در ادامه پرسش و پاسخ انجام شده با بنتو در جریان کنفرانس خبری پس از بازی را می‌خوانیم. 

 

1641053


-  نظر کلی شما درباره بازی امروز چیست؟
ما امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. پس از گلزنی کمی کند بودیم اما در مجموع خیلی خوب بازی را مدیریت کردیم. ناراحت کننده است که گل‌های زیادی به ثمر نرساندیم. اگر در نیمه اول کمی موثرتر بازی می‌کردیم، می‌توانستیم در همان نیمه کار را تمام کنیم. 

-  چقدر از عملکرد تیم راضی هستید؟ لطفا مواردی که باعث رضایت یا نارضایتی شما شده را با جزییات شرح دهید. 
من از این پیروزی راضی هستم. عملکرد تیم هم خوب بود. ما پیش از گلزنی، زمان زیادی را در حال حمله بودیم یا در خط میانی حریف حضور داشتیم. ما در تغییر فاز دفاعی به هجومی هم خوب عمل کردیم و روی یک ضد حمله به گل رسیدیم. با این حال در مجموع شاید این بازی ناامیدکننده بود. 

 

-  لطفا بگویید چرا هوانگ اوی جو، بازیکن بوردو، از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و چرا او را در نیمه دوم وارد زمین کردید. 
او از نظر فیزیکی نمی‌توانست بیشتر از 45 دقیقه بازی کند. 

 

-  پاس‌هایی که فضای پشت دفاع حریف را قرار می‌دادند نیز خوب نبودند. در دیدار برابر عراق نیز مشکل مشابهی وجود داشت. دلیل این موضوع چیست؟ 
چون هیچ فضایی پشت دفاع نبود. حریف کاملا عقب نشینی کرده بود. هدف قرار دادن فضای پشتی در چنین شرایطی بسیار دشوار است. حتی اگر حمله کنید هیچ انتخابی ندارید جز این که از فضایی باریک و با بازی ترکیبی پیش بروید. استراتژی حریف هم از اهمیت زیادی برخوردار است. فوتبال به بازی برابر حریفان مربوط است، نه صرفا عملکرد شما. 

 

-  لطفا درباره نحوه مصدومیت سون هیونگ مین و شرایط فعلی او توضیح دهید.
سون هیونگ مین در روز چهارم سپتامبر احساس درد داشت. پس از برگزاری تمرینات در روز ششم نیز بار دیگر اعلام کرد که احساس خوبی ندارد. در آخر ما تصمیم گرفتیم که بهتر است او دوندگی زیادی نداشته باشد. 

 

-  لبنان بارها دست به اتلاف وقت زد. احساس شما در حین تماشای این شرایط چه بود؟ و پس از نیمه اول به بازیکنان چه گفتید؟ 
من در بین دو نیمه روی این موضوع تاکید کردم که آنها باید همان نمایشی که در نیمه اول داشتند را در نیمه دوم هم تکرار کنند. من حرف زیادی درباره اتلاف وقت حریف ندارم. 

 

-  چه پست‌هایی در تیم باید به منظور صعود به مسابقات جام جهانی بهبود پیدا کند؟ 
ما سه امتیاز این بازی را از آن خود کردیم و در هر دو بازی گلی دریافت نکردیم. در بازی اول به آن اندازه که می‌خواستیم اجازه بازی نداشتیم اما در مجموع چهار امتیاز داریم. تمرکز ما روی دو بازی بعدی در ماه اکتبر خواهد بود. من خودم را آماده خواهم کرد تا بهترین عملکرد را ارائه کرده و اشتباهات را اصلاح کنم. ما در این روند آماده می‌شویم تا به بهترین شکل بازی کنیم.

دیدگاه‌ها