کد خبر : 1778706 | 17 شهریور 1400 ساعت 15:38 | 31.6K بازدید | 2 دیدگاه

اظهارنظر عجیب ممفیس دیپای پس از اولین هت‌تریک

ممفیس دیپای ستاره هلندی دیشب اولین هت تریک ملی خود را برابر ترکیه به ثبت رساند.

اظهارنظر عجیب ممفیس دیپای پس از اولین هت‌تریک

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم هلند و ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 1-6 شاگردان فن خال به پایان رسید. ممفیس دیپای در این بازی موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند. مهاجم بارسلونا حالا 33 گل در 71 بازی با پیراهن تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.

 

 

1641908

 

 

نمایش درخشان دیپای در مسابقه انتخابی جام جهانی باعث شده که او به جمع 10 گلزن برتر تاریخ کشورش راه پیدا کند. او با گل اولی که در این بازی به ثمر رساند با وسلی اشنایدر برابر شد و سپس با گل دوم در نیمه اول از کاپیتان سابق تیم ملی کشورش عبور کرد. دیپای سپس برای سومین بار دروازه حریف را باز کرد تا در رده هشتم مشترک قرار بگیرد. او حالا با یوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند، و آبه لنسترا برابر است که در دهه 1940 و 1950 میلادی در ترکیب این تیم قرار داشت.

 

 

1641910

 

 

دیپای با وجود هت تریک اما از عملکردش رضایت کامل نداشت و به خبرنگاران گفت:« از نتیجه راضی هستم ولی صادقانه بگویم که انتظارات بیشتری از خودم دارم. در مجموع من و برخی هم تیمی هایم کمی بدون تمرکز بودیم و به شخصه سه فرصت اولم را از دست دادم که دیگر نباید تکرار شود. سه گل زدم ولی باید بهتر و بهتر شوم و از خودم راضی نیستم.»

 

 

1641911

 

 

دیپای در ادامه از 3 هم تیمی خود نیز ستایش کرد:« کلاسن امشب مثل یک نابغه بازی کرد و بهترین بازیکن زمین بود. کلاسن می داند که باید توپ را کجا بفرستد و روی گل اول، پاسی بی نظیر به من داد. همچنین دی فرای و فن دایک نیز عالی بودند.»

 

 

دیدگاه‌ها