کد خبر : 1778710 | 17 شهریور 1400 ساعت 14:54 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

صعود یاران عزت‌اللهی در جام حذفی دانمارک

وایله در غیاب هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل وردینگ‌بورد شد.

صعود یاران عزت‌اللهی در جام حذفی دانمارک

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال وایله دانمارک که برای دومین سال پیاپی از سعید عزت‌اللهی در فهرست نفرات خود بهره می‌برد، نخستین پیروزی فصل ۲۲-۲۰۲۱ را در جام حذفی مقابل وردینگ‌بورد به دست آورد.

 

در یکی از مسابقات مرحله دوم جام حذفی فوتبال دانمارک، تیم وایله در حالی که سعید عزت‌اللهی را بخاطر حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشت، مهمان تیم دسته دومی وردینگ‌بورد بود که موفق به کسب پیروزی برابر حریف خود شد.

یاران عزت‌اللهی پس از چهار شکست اخیرشان، در دیدار مقابل وردینگ‌بورد به پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه دست یافتند و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال دانمارک شدند.

 

1641893

 

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله بخاطر همراهی تیم ملی در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در دیدار جام حذفی برابر وردینگ‌بورد باشگاه خود را همراهی نکرد و در دو بازی ملی برابر سوریه و عراق یک حضور تعویضی و یک حضور ثابت داشت.

تیم فوتبال وایله که در ۶ مسابقه سوپر لیگ دانمارک سعید عزت‌اللهی را در ترکیب داشته، روز یکشنبه هفته آینده در هشتمین مسابقه خود مهمان آرهوس خواهد بود که احتمالا در این دیدار از هافبک ایرانی خود بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها