کد خبر : 1778765 | 17 شهریور 1400 ساعت 19:30 | 47.8K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره رئال و دو پیشنهادی که در تابستان رد کرد

بر اساس ادعای مارکا مارکو آسنسیو در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد دو باشگاه میلان و تاتنهام را رد کرده است.

ستاره رئال و دو پیشنهادی که در تابستان رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، به قدری شروع کار مارکو آسنسیو در ترکیب رئال مادرید فوق العاده بود که بسیاری تصور می کردند این بازیکن حتی قادر به فتح جایزه توپ طلا در سال های آتی است. اما مصدومیت شدید و البته افت مارکو آسنسیو باعث شد او فصل قبل جایی در ترکیب اصلی رئال مادرید نداشته باشد و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن نیز مطرح شود.

 

ستاره اسپانیایی در لیست تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو نیز جای نگرفت تا روزهای تلخ او همچنان ادامه داشته باشد. همچنین همانطور که گفته شد شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد اما نهایتا مارکو آسنسیو و رئال مادرید تصمیم گرفتند که فعلاً به این همکاری ادامه دهند.

 

 

1565536

 

 

در همین راستا نشریه مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که مارکو آسنسیو در تابستان امسال دو پیشنهاد جذاب برای جدایی از رئال مادرید دریافت کرده است. بر این اساس دو باشگاه میلان و تاتنهام برای جذب این وینگر اسپانیایی ابراز علاقه نشان دادند و هر دوی آنها پیشنهاد خود را به رئال مادرید ارسال کردند اما آسنسیو حضور در این تیم ها را رد کرده تا در رئال‌مادرید باقی بماند.

 

این اعتقاد وجود دارد که فصل 22-2021 آخرین شانس مارکو آسنسیو در رئال مادرید خواهد بود و در صورت ادامه روند ناامید کننده او، باشگاه اسپانیایی در تابستان آینده این بازیکن را به فروش خواهد رساند.

دیدگاه‌ها