کد خبر : 1778859 | 18 شهریور 1400 ساعت 15:30 | 44K بازدید | 12 دیدگاه

کریستین ویری:

به من گفته اند هالند 100 درصد به رئال می‌رود

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا ادعای جالبی در مورد مقصد بعدی ارلینگ هالند مطرح کرد.

به من گفته اند هالند 100 درصد به رئال می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، قطعا پر سر و صداترین شایعه نقل و انتقالاتی که در تابستان امسال مطرح شد به اخبار پیرامون علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه بازمی‌گشت. تقریباً می‌توان گفت از ابتدا تا پایان نقل و انتقالات شایعات زیادی در رابطه با ستاره فرانسوی و احتمال پیوستن او به رئال شنیده شد اما مقاومت پاری‌سن ژرمن به ماندگار شدن امباپه در پارک دو پرنس منجر شد.

 

 

1642148

 

 

 بر اساس شایعات، ارلینگ هالند نیز یکی دیگر از اهداف مهم نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و حتی برخی گزارش ها در هفته های اخیر حاکی از آن بوده که باشگاه اسپانیایی با این بازیکن به توافقاتی نیز دست یافته است. در همین حال آاس مدعی شده که PSG نیز به شکل جدی شرایط جذب ستاره نروژی را بررسی می کند و به احتمال فراوان در تابستان آینده ارلینگ هالند سوژه دیگری برای تقابل نقل و انتقالاتی این دو باشگاه خواهد بود.

 

 

1642150

 

 

آنتونیو کاسانو در کانال توئیچ خود در مورد هالند گفت:« شنیده ام که هالند تابستان بعد به بایرن خواهد رفت و روبرت لواندوفسکی نیز از بایرن به رئال ملحق خواهد شد.»

 

کریستین ویری در پاسخ به کاسانو گفت:« برعکس، به من گفته اند که هالند 100 درصد به رئال مادرید می رود و البته نمی دانم این ادعا چقدر صحت دارد. فکر می کنم اگر این اتفاق رخ بدهد، یعنی خداحافظی رئال با کیلیان امباپه.»

 

 

1638250

 

 

ویری در حالی این ادعا را مطرح می کند که آاس دیروز گزارش داد برای فصل بعد، رئال کیلیان امباپه، پل پوگبا، ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی را مد نظر دارد. قرارداد پوگبا با یونایتد به اتمام می رسد و او قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد به رئال ملحق شود. رئال ژانویه نیز می تواند با کیلیان امباپه برای فصل بعد قرارداد امضا کند، هرچند کار بسیار سختی پیش رو دارد چرا که در پی اس جی معتقدند امباپه غیرممکن است به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

در قدم بعدی، رئال برای جذب هالند اقدام خواهد کرد و در صورت عدم موفقیت، به سراغ روبرت لواندوفسکی می رود. ستاره لهستانی تقاضای جدایی داده و گفته می شود این آخرین فصل حضور او در بایرن مونیخ است.

 

 

دیدگاه‌ها