کد خبر : 1778939 | 19 شهریور 1400 ساعت 09:41 | 200.6K بازدید | 41 دیدگاه

لئو از پله عبور کرد

اشک‌های مسی بعد از هت‌تریک تاریخی (عکس)

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، بامداد امروز با هت تریک برابر بولیوی هفتاد و نهمین گل ملی خود را به ثبت رساند تا از رکورد پله عبور کند.

اشک‌های مسی بعد از هت‌تریک تاریخی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین بامداد امروز با سه گل برابر بولیوی به برتری رسید و هر سه گل این بازی را لیونل مسی به ثمر رساند تا با اختلاف دو گل نسبت به ستاره سابق تیم ملی برزیل در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ آمریکای جنوبی قرار بگیرد.

 

1642310

اشک‌های لیونل مسی با عبور از رکورد پله و برگزاری جشن قهرمانی کوپا آمه‌ریکا با حضور هواداران

 

همین موضوع باعث شد تا مهاجم جدید پاری سن ژرمن پس از پایان بازی و در مصاحبه کنار زمین احساساتی شده و اشک‌هایش سرازیر شود. هواداران آرژانتین پس از مدت‌ها دوری از ورزشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، صبح امروز برای اولین بار بار دیگر به ورزشگاه برگشتند و از نزدیک شاهد پیروزی تیم ملی کشورشان در این دیدار بودند. آرژانتین که تابستان امسال موفق شد پس از سال‌ها دوری از جام‌های قهرمانی، در فینال کوپا آمه‌ریکا برابر برزیل به پیروزی رسیده و این جام را بالای سر ببرد، صبح امروز این موفقیت را برای اولین بار با هوادارانش جشن گرفت.

 

1642277

 

1642295

 

 

1642296

دیدار با بولیوی همیشه یادآور شکست‌های تلخی بود اما هت تریک مسی پیروزی خاطره‌انگیزی را رقم زد

 

 

1642297

 

تمامی این اتفاقات دست به دست هم داد تا مسی پس از سوت پایان بازی نتواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد و به خبرنگاران گفت:« من واقعا می‌خواستم چنین لذتی را تجربه کنم. زمان زیادی برای رسیدن به این رکورد صبر کردم، در پی آن بودم و رویای آن را در سر می‌پروراندم. این لحظه‌ای خاص برای رسیدن به آن پس از صبری طولانی است. راه بهتری برای جشن گرفتن این اتفاق وجود نداشت. مادرم و برادرانم روی سکوها هستند. آنها زحمات زیادی کشیدند و امروز اینجا با من جشن می‌گیرند. من بسیار خوشحال هستم.»

 

1642311

مسی با این سه گل به بهترین گلزن مسابقات انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی تبدیل شد

 

مسی با سه گلی که در دیدار شب گذشته به ثمر رساند موفق شد از رکورد لوییس سوارز، هم تیمی سابق و دوست قدیمی‌اش، نیز عبور کرده و بهترین گلزن آمریکای جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی مردان لقب بگیرد. او حالا 26 بار در مسابقات انتخابی گلزنی کرده است. این بازیکن پیش از این در سال 2016 از گابریل باتیستوتا پیش گرفته و عنوان بهترین گلزن تیم ملی آرژانتین را نیز از آن خود کرده بود.

 

دیدگاه‌ها