کد خبر : 1778957 | 19 شهریور 1400 ساعت 12:58 | 51K بازدید | 8 دیدگاه

ترکیب بارسا مقابل بایرن؛ فقط یک نفر فیکس است

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، هنوز از انتخاب‌های قطعی خود برای ترکیب اصلی دیدار برابر بایرن مونیخ مطمئن نیست.

ترکیب بارسا مقابل بایرن؛ فقط یک نفر فیکس است

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر تمام صحبت‌ها درباره ممفیس دیپای است. و این موضوع نه فقط در بین هواداران بلکه در رختکن و دفاتر باشگاه نیز همینطور است. بازی فوق العاده او باعث حیرت غریبه و آشنا شده است. یکی از دلایل چنین اتفاقی این است که افراد کمی از قدرت و انعطاف پذیری او در خط حمله و توانایی‌اش برای بازی ترکیبی باخبر بودند. او حالا در سه بازی با بارسلونا دو گل و در سه بازی با هلند پنج گل به ثمر رسانده است. گل‌هایی که اهمیت زیادی داشتند و باعث شدند بارسلونا در برابر اتلتیک بیلبائو و ختافه امتیازات ارزشمندی را کسب کند.

کومان حالا باید تصمیم بگیرد که چه بازیکنی را در دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان کنار ممفیس دیپای قرار دهد. در واقع همه بر این باور هستند که لوک دی یونگ، خرید جدید این باشگاه، در کنار هموطنش به میدان خواهد رفت. و مربی هلندی گزینه زیاد دیگری را هم در اختیار ندارد چرا که برایثویت، آنسو فاتی، آگوئرو و دمبله همچنان مصدوم هستند.  در حال حاضر فقط کوتینیو می‌تواند به جای دی یونگ بازی کند اما احتمالا کومان ترجیح می‌دهد که ترکیبی محتاطانه‌تر را انتخاب کند.

 

1642320

 

هیچ شکی درباره دروازه‌بان تیم وجود نخواهد داشت و ترشتگن مانند همیشه در درون دروازه قرار خواهد گرفت. جرارد پیکه نیز وظیفه هدایت خط دفاعی را برعهده دارد. حضور سه نام در خط میانی برای کومان قطعی است: سرخیو بوسکتس، پدری و فرنکی دی یونگ. و شبهات از همین جا آغاز می‌شود. یکی از آنها یوردی آلباست که در حالت عادی در ترکیب ثابت قرار داشت اما در روزهای اخیر دچار مصدومیت شده است. بازیکن دیگر سرجینیو دست است که دچار پیچ خوردگی مچ پا شده و با این مصدومیتش جزیی است اما حضورش را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

توجه به این که چه کسی در خط دفاعی در کنار پیکه قرار خواهد گرفت نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اریک گارسیا در دیدارهای اول خوب جواب داد اما عملکرد رونالد آرائوخو نیز باعث شده که کومان گزینه دیگری در اختیار داشته باشد. دیگر بازیکنان مدنظر مربی هلندی، اوسکار مینگوئزا به عنوان مدافع میانی سوم یا وینگر راست است و سرخی روبرتو نیز می‌تواند به افزایش قدرت تیم در خط میانی کمک کند.

دیدگاه‌ها