کد خبر : 1778972 | 19 شهریور 1400 ساعت 14:07 | 50.6K بازدید | 9 دیدگاه

زندگی جدید زیدان: سفر، خانواده و بدون فوتبال! (عکس)

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، نهایت لذت را از دوران دوری خود از فوتبال می‌برد و عکس‌هایی را از سفرش با خانواده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد.

زندگی جدید زیدان: سفر، خانواده و بدون فوتبال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مربی فرانسوی پیش از آغاز تابستان تصمیم گرفت که بار دیگر نیمکت رئال مادرید را ترک کند و هیچ توضیحی در این باره نداد که در آینده نزدیک چه برنامه‌ای برای خود دارد. با این حال از شواهد اینطور به نظر می‌رسد که او به این زودی قصد بازگشت به دنیای مربیگری را ندارد. زیدان بیشترین استفاده را از اوقات فراغت خود کرده و این موضوع را در طول ماه‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته و هر عکسی که منتشر می‌کند نیز با واکنش‌های بسیاری از سوی دوستدارانش روبرو می‌شود.

 

1642344

 

ما در طول تمام ماه‌های دوری او از فوتبال، لبخند را بر روی لب‌های او و در تصاویر اینستاگرامش دیده‌ایم که به تنهایی یا در کنار همسر و فرزندانش حضور داشته است. تنها چیزی که هیچ ردی از آن در زندگی جدید زیدان دیده نمی‌شود، فوتبال است. با این حال به نظر می‌رسد که او هم به خوبی شرایط رئال مادرید و تیم ملی فرانسه را از نزدیک دنبال می‌کند.

زیدان تصمیم گرفت پس از مدت‌ها به شهر مارسی برگردد و پس از مدت‌ها تحمل استرس و فشار فوتبال، به همراه خانواده خود در این شهر به استراحت پرداخت. موضوعی که در طول این مدت توجه افراد بسیاری را جلب کرده، علاقه او به حیوانات خانگی است. او بارها عکس‌هایی را در کنار سگ‌هایش به اشتراک گذاشته است.

 

1642343

 

زیدان در تابستان امسال به ساحل ایبیزا نیز سفر کرد تا به همراه خانواده خود روی کشتی تفریحی به استراحت بپردازد. او در این مدت عکس‌هایی را با الیاس، پسر کمتر شناخته شده‌اش، منتشر کرد که در سن 15 سالگی از نظر قدی به پدر خود رسیده است. علیرغم دوری از فوتبال، زیدان علاقه خود به ورزش را از دست نداده و توانایی‌اش در تنیس روی میز را به رخ کشیده است.

عکسی که او شب گذشته به همراه یک پیتزا و لبخندی که در این مدت از لبش جدا نشده منتشر کرد توجه بسیاری را به خود جلب کرده و بازخوردهای زیادی داشت. به نظر می‌رسید که این عکس نمای کاملی از زندگی جدید زیدان با خود به همراه دارد: آرامش، خوشحالی و لحظات متفاوتی در کنار خانواده. رونالدو نازاریو در زیر عکس جدید زیدان نوشت:« آن را خوردی؟ به نظر خوب می‌رسد.»

 

1642345

 

مربی فرانسوی در تابستان امسال به خوبی نشان داد که رابطه خود با زندگی شلوغش در فوتبال را به طور کلی قطع کرده است و حالا احساس بازنشستگی را به طور کامل تجربه می‌کند.

دیدگاه‌ها