کد خبر : 1779011 | 19 شهریور 1400 ساعت 19:37 | 38.9K بازدید | 6 دیدگاه

سولسشر: رونالدو فردا قطعا بازی خواهد کرد

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که کریستیانو رونالدو قطعا در دیدار فردا برابر نیوکاسل در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

سولسشر: رونالدو فردا قطعا بازی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی رسما این بازیکن 36 ساله را با امضای قراردادی دو ساله از یوونتوس به خدمت گرفت. رونالدو که در شش سال اول حضورش در این باشگاه 118 گل در 292 بازی به ثمر رسانده از روز سه شنبه با هم تیمی‌های جدیدش تمرین کرده تا پس از اتمام وقفه دیدارهای ملی در ترکیب این تیم به میدان برود.

سولسشر در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نیوکاسل گفت:« او پیش فصل خوبی را با یوونتوس پشت سر گذاشته و برای تیم ملی نیز بازی کرده است. او هفته خوبی را هم با ما در اینجا سپری کرد و بدون شک فردا در زمین حاضر خواهد شد.»

یونایتد از فصل 13 – 2012 پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نشده و سولسشر می‌گوید بازگشت رونالدو باعث می‌شود که آنها بهانه دیگری برای عدم قهرمانی نداشته باشند.

 

1642300

 

مربی نروژی در این باره اضافه کرد:« البته ما می‌دانیم که او در طول دوران حرفه‌ای خود چه دستاوردهایی داشته اما به اینجا آمده تا به دستاوردهایش اضافه کند. این ویژگی اوست، او در تمام طول زندگی خود با نظم یک بازیکن حرفه‌ای برتر زندگی کرده است. به خاطر دارم از زمانی که به اینجا آمد، اولین کسی بود که آماده سازی دیدارها را خیلی خوب انجام می‌داد. ما در چند سال اخیر به عنوان یک گروه رشد کرده‌ایم. علاقه، عزم جزم و تمرکز ما همیشه رو به بهبود رفته است. حتی جذب رافائل واران هم در همین راستا بود. او با روحیه قهرمانی به این تیم اضافه شد و تمرکزی باورنکردنی دارد اما کریستیانو هم همینطور است. وقتی چنین قهرمان‌هایی در تیم هستند دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.»

سولشر ادامه داد:« همه در طول دوران حرفه‌ای خود تکامل پیدا می‌کنند. البته کریستیانو با بازیکنی که 12 سال قبل از اینجا رفت فرق کرده اما هنوز در شرایط خوبی است و می‌خواهد در چند  سال آینده تا جایی که می‌تواند بازی کند و گل بزند. او نیروی بیشتری به تیم اضافه می‌کند. ما این مجموعه مهارت او را در تیم نداشتیم. چون او اگر بهترین بازیکن دنیای فوتبال نباشد، حداقل یکی از بهترین‌ها است.»

ادینسون کاوانی موافقت کرد که پیراهن شماره 7 خود را در اختیار رونالدو قرار دهد تا این بازیکن بار دیگر با این پیراهن به میدان برود. سولسشر در این باره گفت:« این یکی از کارهای قابل توجه ادینسون بود. او فصل گذشته بسیار بسیار خوب بازی کرد. کریستیانو با ادینسون تماس گرفت و آنها با هم حرف زدند. او در زمینه اهدای پیراهن احترامش برای کریستیانو را نشان داد اما کریستیانو هم با نهایت احترام با او حرف زد. این دو نفر بازیکنان حرفه‌ای و انسان‌های بسیار خوبی هستند.»

پیش از این صحبت‌هایی درباره احتمال حضور رونالدو در منچسترسیتی به گوش می‌رسید اما سولسشر در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« من فکر نمی‌کنم که هرگز چنین چیزی مطرح شده باشد.»

دیدگاه‌ها