کد خبر : 1778903 | 18 شهریور 1400 ساعت 20:16 | 63.1K بازدید | 4 دیدگاه

جلسه فرگوسن و سولسشر در آستانه بازگشت رونالدو (عکس)

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، ظهر امروز جلسه‌ای را با اوله گونار سولسشر، اد وودوارد و دیوید گیل برگزار کرد

جلسه فرگوسن و سولسشر در آستانه بازگشت رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن، سولشر و گیل پیش از این هر سه در کنار هم در منچستریونایتد کار می‌کردند. در آن بازه زمانی فرگوسن هدایت یونایتد را بر عهده داشت، گیل مدیر اجرایی بود و سولشر نیز به عنوان بازیکن در این تیم توپ می‌زد.

فرگوسن پس از دوران بازنشستگی خود همچنان ارتباطش با مدیران و کادر فنی این باشگاه را از نزدیک حفظ کرد و گفته می‌شود که او نقش موثری را در بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم نیز ایفا کرده است چرا که رابطه دوستانه‌ای با بازیکن تیم ملی پرتغال نیز دارد.

 

1642216

 

1642217

 

1642218

 

ظهر امروز سر الکس فرگوسن، اد وودوارد، اوله گونار سولشر و دیوید گیل در کنار یکدیگر به صرف ناهار پرداختند. گفته می‌شود دارن فلچر، مدیر فنی یونایتد، به همراه مایک ادلسون، مدیر باشگاه، نیز در این جلسه حضور داشته‌اند.به نظر می‌رسد که سولشر در این جلسه توصیه‌هایی از سوی فرگوسن برای گرفتن بهترین بازی از کریستیانو رونالدو دریافت کرده است.

کریستیانو رونالدو یکشنبه هفته آینده بار دیگر پس از 12 سال دوری با پیراهن منچستریونایتد در اولدترافورد و برابر نیوکاسل به میدان خواهد رفت. این بازیکن پرتغالی در روز پایانی نقل و انتقالات با امضای قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو رسما از یوونتوس جدا شده و به جمع بازیکنان اوله گونار سولشر اضافه شد.

دیدگاه‌ها