کد خبر : 1779022 | 19 شهریور 1400 ساعت 20:46 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

ویری: هالند حتی از فان باستن هم بهتر است

کریستین ویری، بازیکن سابق تیم ایتالیا، به تحسین از ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند و تیم ملی نروژ، پرداخت و مدعی شد که او از مارکو فان باستن در سن 20 سالگی هم بهتر است.

ویری: هالند حتی از فان باستن هم بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره ارلینگ هالند مطرح شده و بسیاری از بازیکنان و بزرگان دنیای فوتبال به تمجید از این بازیکن پرداخته‌اند. حالا به نظر می‌رسد که بازیکن سابق میلان نیز تحت تاثیر عملکرد این بازیکن قرار گرفته که در ماه جولای 21 ساله شد و فصل گذشته در 41 بازی 41 گل برای بروسیا دورتموند به ثمر رساند.

 

1642424

 

ویری در گفتگو با کانال رسمی خود در برنامه توییچ در پاسخ به این سوال که آیا هالند ترکیبی از او و آدریانوست اظهار داشت:« من وقتی آدریانو 20 ساله بود با او بازی کردم اما این بازیکن برزیلی به اندازه هالند قدرتمند نبود. من در طول 20 تا 30 سال اخیر هیچ بازیکنی را ندیدم که به اندازه ارلینگ هالند در پست مهاجم نوک خوب و درخشان ظاهر شود. شاید حتی فان باستن هم در 20 سالگی تا این اندازه خوب نبود.»

ارلینگ هالند این فصل نیز به درخشش خود با پیراهن بروسیا دورتموند ادامه داده و موفق شده در سه هفته ابتدایی سه گل برای این تیم در بوندسلیگا به ثمر برساند. درخشش این بازیکن به رده باشگاهی محدود نشده و او در حالی که تنها 15 بازی با پیراهن تیم ملی بزرگسالان نروژ انجام داده، تا به حال 12 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها