کد خبر : 1779100 | 20 شهریور 1400 ساعت 11:11 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت ادووکات؛ جاستین میریام خط خورد

ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق از شکست در برابر ایران هنوز ناراحت است. او بعد از نمایش خوب تیمش در دیدار با کره جنوبی انتظار داشت در برابر ایران برنده شود.

عصبانیت ادووکات؛ جاستین میریام خط خورد 

به گزارش "ورزش سه"، اما معادلات در بازی با ایران بر خلاف پیش بینی های مربی هلندی پیش رفت و این تیم اسکوچیچ بود که بهتر بازی کرد و در نهایت مزد زحمات خود را با سه گل گرفت.اولین بازخورد منفی این شکست خط خوردن جاستین میریام مرام بازیکن آمریکایی – عراقی تیم ملی فوتبال عراق بود. او که در لیگ برتر آمریکا و در MLS بازی می کند برای بازی با لبنان و امارات در مهر ماه در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا نخواهد کرد چرا که مربی هلندی اسم او را خط زده است. 

 

پیش بینی می شود ادووکات برای بازی های پیش رو تغییراتی در ترکیب ثابت تیمش هم ایجاد کند و چند بازیکن نیمکت نشین را وارد ترکیب اصلی تیم نماید. ادووکات پیش از بازی با ایران در پاسخ به انتقاداتی که از سبک بازی تیم ملی عراق در بازی با کره جنوبی شده بود، گفته بود ما در بازی با کره جنوبی مجبور بودیم نمایش دفاعی داشته باشیم تا در خانه حریف به حداقل امتیاز بازی دست یابیم اما برای بازی با ایران تغییر رویه خواهیم داد و برای برد بازی خواهیم کرد. 

 

این تصمیم ادووکات نشان می دهد او مقصر باخت را بازیکنان می داند. این شاید میان سرمربی و بازیکنان چالش هایی ایجاد کند. جاستین در بازی با ایران به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد اما جالب اینکه لحظه ورود به میدان نسبت به توصیه های تاکتیکی دستیار ادووکات بی تفاوت بود و شاید به همین بهانه از اردوی تیم کنار گذاشته شده است.

دیدگاه‌ها