کد خبر : 1779127 | 20 شهریور 1400 ساعت 12:46 | 34.8K بازدید | 6 دیدگاه

سبقت رئال از یووه و PSG در رقابت جذب پوگبا

گفته می‌شود رئال مادرید در رقابت جذب پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، از یوونتوس و پاری سن ژرمن سبقت گرفته است.

سبقت رئال از یووه و PSG در رقابت جذب پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، هافبک منچستریونایتد از ابتدای فصل عملکردی خیره کننده را به نمایش گذاشته و موفق شده در سه بازی ابتدایی لیگ برتر پنج پاس گل را ارسال کند تا شیاطین سرخ با کسب هفت امتیاز از 9 امتیاز ممکن در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته باشند.

با این حال مینو رایولا، مدیربرنامه پوگبا، پیش از این اعلام کرده بود که این بازیکن قصد ترک اولدترافورد را دارد. قرارداد او در تابستان 2022 به پایان می‌رسد و موندو دیپورتیوو مدعی شده که رئال مادرید در رقابت جذب بازیکن فرانسوی از یوونتوس و پاری سن ژرمن پیشی گرفته است.

 

1642573

 

زین الدین زیدان یکی از علاقمندان قدیمی بازی پوگبا بود و پس از بازگشتش به این تیم در سال 2019 سعی کرد که او را به خدمت بگیرد اما موفق نشد و یونایتد با شرایط رئال برای خرید این بازیکن کنار نیامد. مدیران باشگاه انگلیسی باور دارند که علیرغم تمامی شایعات مربوط به رویای او برای بازی در رئال، پوگبا دوست دارد به بازی در این تیم ادامه دهد.

با این حال این ای اس پی ان می‌گوید یونایتد گزینه فروش او در ژانویه را در نظر دارد تا ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد را نکند چرا که آنها پوگبا را در سال 2016 با قراردادی رکوردشکن به اررزش 89 میلیون پوند از یوونتوس به خدمت گرفتند. اگر یونایتد تصمیم به فروش پوگبا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بگیرد شرایط برای رئال دشوار خواهد شد، چرا که آنها در آستانه جذب کیلیان امباپه نیز قرار دارند.

با این حال و با توجه به این که قرارداد امباپه نیز سال آینده با باشگاه پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به جمع بازیکنان رئال مادرید اضافه شود، شاید این باشگاه اسپانیایی در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای جذب پوگبا اقدام کند.

دیدگاه‌ها