کد خبر : 1779147 | 20 شهریور 1400 ساعت 13:55 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم

شهرداری ماهشهر؛ ویستاتوربین؛ در انتظار پایان ماجرا

با تساوی دو تیم ویستاتوربین تهران و شهرداری ماهشهر در دیدار رفت، اکنون بازی برگشت دو تیم مشخص کننده تیم صعود کننده به لیگ آزادگان خواهد بود.

شهرداری ماهشهر؛ ویستاتوربین؛ در انتظار پایان ماجرا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند ماه بلاتکلیفی در خصوص دیدار پلی آف لیگ دسته دوم که به واسطه تبانی در گروه دوم این رقابت‌ها رخ داده بود، در نهایت ویستاتوربین در شرایطی مقابل شهرداری ماهشهر قرار گرفت که این موضوع باعث خسارت جبران ناپذیری علیه آنها شد و چند ستاره خود را به دلیل مصدومیت در تمرینات از دست داد.

 

در شرایطی که از شهید قندی یزد و نیروی زمینی به عنوان دیگر تیم مرحله پلی آف در مصاف با ویستاتوربین یاد می‌شد، کمیته استیناف در نهایت رای به حضور شهرداری ماهشهر داد. دیدار رفت دو تیم با قضاوت اشکان خورشیدی و در استادیوم غدیر برگزار شد که به تساوی یک یک رسید تا اکنون همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

 

1642599

حامد اکبری در بازی رفت تک گل تیمش را زد. بازیکن باتجربه ویستاتوربین باید دید در بازی برگشت قادر خواهد بود ماموریت خود را برای دستیابی به گل صعود به سرانجام برساند.

 

در دیدار رفت حامد اکبری روی ارسال کرنر هادی خیری موفق شد دروازه مهمان را باز کند و در نیمه دوم اما ماهشهری‌ها موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و همچنان امیدوارانه کار در جدال برگشت دنبال کنند. دیداری که فردا و در ماهشهر برگزار خواهد شد و باید دید کدام تیم قادر خواهد بود به نتیجه لازم برای دستیابی به جواز صعود به لیگ آزادگان دست خواهد یافت. ویستاتوربین با اختلاف یک امتیازی از دستیابی به سهمیه صعود مستقیم به لیگ آزادگان بازمانده بود و در سمت مقابل شهرداری ماهشهر که در رده چهارم جدول جا گرفته، با توجه به اتفاقاتی که در گروه دوم رقابت‌ها به واسطه تبانی‌ها رقم خورده بود، با اختلاف 19 امتیازی با صدرنشین راهی پلی آف شده است.

 

1642600

 

باید دید در دیدار برگشت دو تیم که با تمهیدات فدراسیون فوتبال، حراست و کمیته انضباطی و فدراسیون دنبال شده، کدام تیم در نهایت موفق به کسب نتیجه و صعود خواهد شد. پیش از این مس شهربابک و شهرداری همدان جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست آورده بودند.

 

 

1642603

با توجه به ممنوعیت حضور هواداران، تماشاگران زیادی از ماهشهر با حضور در تهران از پشت فنس‌ها این دیدار را با حسرت تماشا کردند. باید دید در بازی برگشت هم که مطمئنا با استقبال بیشتری از سوی هواداران همراه خواهد بود، ماموران حراست و یگان ویژه چه تدبیری برای این موضوع خواهند داشت.

 

 

1642606

عارف سیفی، مدافع ویستاتوربین یکی از بازیکنان موفق تیمش در جدال با حریف ماهشهری بود که ضمن دفع چندباره حملات حریف و نجات دروازه‌‎ تیم تهرانی، یک موقعیت ایده آل را هم از دست داد تا با انگیزه بالایی به دنبال موفقیت در بازی برگشت و جبران آن باشد.

 

1642607

میلاد بلادی سرمربی ویستاتوربین بعد از صعود به همراه این تیم در فصل گذشته به لیگ دو، اکنون امیدوار است این موفقیت را با صعودی دیگر دنبال کند. تساوی یک یک در تهران باید دید با چه تدابیری در ماهشهر برای صعود توسط این مربی جوان همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها