کد خبر : 1779169 | 20 شهریور 1400 ساعت 15:17 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری بازی با اسپانیول

حمایت سیمئونه از گریزمان؛ مشتاق برگشتن بود

دیه گو سیمئونه خوشبین است آنتوان گریزمان از همین ابتدا برای اتلتیکو درخشش را آغاز کند.

حمایت سیمئونه از گریزمان؛ مشتاق برگشتن بود

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان پس از دو سال ناموفق در بارسلونا به اتلتیکو بازگشته و فردا احتمالا برابر اسپانیول به میدان نیز خواهد رفت. گریزمان بین سال های 2014 تا 2019 بازیکن اتلتیکو بود ولی بارسا با پرداخت بند خرید 120 میلیون یورویی، او را جذب کرد. دستاورد گریزمان در بارسا تنها یک کوپا دل ری بود و چندی پیش با قرارداد قرضی دو ساله که در آن بند خرید نیز گنجانده شده به اتلتیکو بازگشت.

 

 

1641926

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری بازی با اسپانیول و در مورد گریزمان گفت:« دو سال پیش تصمیم آنتوان را درک کردم و باید بدون او بازی به بازی پیش می رفتیم و در رقابت قهرمانی باقی می ماندیم. با جدایی اش موافقت کردم چون بهترین ها را برای خودش و باشگاه می خواستم.

 

 

1642080

 

 

گریزمان حالا برگشته و او را کاملا باانگیزه و سرحال می بینم. او مشتاق بازگشت بود و توقع هواداران از او همان توقعی است که از تک تک بازیکنان و کادر فنی دارند.

هوادار اتلتیکو پس از قهرمانی فصل گذشته، حالا انتظارات بالاتری دارد و این طبیعی است که دوست داشته باشد گریزمان از همین ابتدا شروع به درخشش کند. بعید می دانم او هم مشکلی با فشارها داشته باشد و خوشبینم که بتواند همان گریزمانی باشد که پیش از این در اختیار داشتیم.»

 

 

دیدگاه‌ها