کد خبر : 1779233 | 20 شهریور 1400 ساعت 21:17 | 23.4K بازدید | 6 دیدگاه

منصوریان رسما در صنعت نفت(عکس)

باشگاه صنعت نفت با سرمربی جدید خود به‌صورت رسمی قرارداد بست.

منصوریان رسما در صنعت نفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که زمزمه حضورش در صنعت نفت و توافق‌اش با این باشگاه در روزهای اخیر مطرح شده بود، صبح امروز پس از حضور در آبادان و استقبالی که از وی به عمل آمد، با مدیران این تیم جلسه‌ای برگزار کرد تا قراردادش نهایی شود.

 

منصوریان پس از مذاکرات مثبتی که با مدیران باشگاه صنعت نفت داشت، قراردادی به مدت یک‌فصل با این تیم به امضاء رساند و در کنار مدیران باشگاه تصویری به همراه شال زرد رنگ صنعت نفت را در دست گرفت.

 

وی که سابقه سرمربیگری در تیم امید ایران، ذوب‌آهن، استقلال، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد، با حضور در صنعت نفت آبادان امیدوار است نتایج خوبی کسب کند و تیمش را به جایگاه خوبی برساند.

 

1642766

 

منصوریان که در سالیان اخیر بارها به صنعت نفت ابراز علاقه کرده بود، حالا با سرمربیگری در آبادان می‌خواهد دوران جدیدی را تجربه کند و نفتی‌ها نیز می‌خواهند با حضور سرمربی اسبق استقلال، از شرایط بحرانی سالیان اخیر خارج شوند.

 

علیرضا منصوریان پس از امضای قرارداد با صنعت نفت در شهر آبادان می‌ماند تا روند جذب و تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین پیگیری تمرینات این تیم را دنبال کند.

دیدگاه‌ها