کد خبر : 1779250 | 20 شهریور 1400 ساعت 22:29 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: زلاتان صبح تا شب کار کرد که زودتر برگردد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می گوید آنها کار دشواری در برابر لاتزیو پیش رو خواهند داشت.

پیولی: زلاتان صبح تا شب کار کرد که زودتر برگردد

به گزارش "ورزش سه"، میلان فرداشب در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم سری‌آ میزبان لاتزیو خواهد بود. هر دو تیم از دو مسابقه قبلی خود شش امتیاز کسب کرده‌اند و قطعاً روسونری مقابل تیم آماده مائوریتزیو ساری کار دشواری برای پیروزی پیش رو خواهد داشت.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، ضمن تایید بازگشت زلاتان ابراهیموویچ گفت: "ایبرا فداکاری کرد تا در اسرع وقت باز گردد. او از صبح تا شب کار می کرد. از طرف دیگر من دوست دارم فرانک کسیه قرارداد جدید خود را امضا کند اما این وضعیتی است که به باشگاه و مدیر برنامه او بستگی دارد. من با فرانک در مورد فوتبال صحبت می کنم و او را با انگیزه، مثبت و آرام می‌بینم.

 

 

1641620

 

 

در عین حال هواداران اینقدر باهوش هستند که این مسائل حواس‌شان را پرت نکند. آنها همیشه میلان را در اولویت قرار می‌دهند. صحبت‌های زیادی در این باره انجام شده و من فکر می‌کنم مربیان و طرفداران به دنبال این هستند که بازیکن قلب و روح خود را در زمین بگذارد و این کاری است که فرانک انجام می‌دهد."

 

دیدار برابر لاتزیو: "روی کاغذ این بازی بین دو تیمی است که کیفیت زیادی دارند بنابراین باید دیدنی باشد.  لاتزیو در هر زمینه بسیار قوی است و کیفیت و کارهای فیزیکی را ترکیب می کند بنابراین هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. "

 

 

1642807

دیدگاه‌ها